ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Πρώτη οδηγική εμπειρία με το καινούργιο Renault Megane

Πρώτη οδηγική εμπειρία με το καινούργιο Renault Megane

Μια ημέρα πριν παρουσιαστεί το ολοκαινούργιοRanaultMeganeστο δίκτυο της Teoren Motors, η εταιρία έκανε την πανελλαδική παρουσίαση στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου.

Οδηγήσαμε μέχρι το Ναύπλιο το Megane Dynamic – βασίζεται στην πλατφόρμα CMF C/D (CommonModuleFamily) – με τον κινητήρα πετρελαίου που αποδίδει 110 ίππους και πήραμε μια πρώτη γεύση από το νέο γαλλικό αυτοκίνητο που έφθασε – με κάποια καθυστέρηση στην Ελλάδα. Εκτός από το αυτοκίνητο της δοκιμής μας θα υπάρχουν , μια ακόμη έκδοσημε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με κινητήρα ντήζελπου αποδίδει 90 ίππους και μια έκδοση με κινητήρα βενζίνης που  αποδίδει 100 ίππους.

Αυτό το μοντέλο όμως που αναμένεταινα πρωταγωνιστήσει στη δική μας αγορά είναι αυτό της δοκιμής μας στην έκδοση Dynamic που είναι εξοπλισμένο με ένα ραντάρ το οποίο βρίσκεται μπροστά στη μάσκα. Και τι κάνει αυτό; Κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.

Πρώτον γιατί σε προειδοποιεί όταν η απόσταση ασφαλείας από το μπροστινό όχημα γίνει απαγορευτική.

Δεύτερον με το cruisecontrol ρυθμίζει την προγραμματισμένη ταχύτητα, άρα την αυξάνει η την μειώνει ανάλογα με το αν έχει ελεύθερο πεδίο.

Τρίτον λειτουργεί το σύστημα πέδησης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Είναι αυτό που λέμε «να μην σου συμβεί». Με αυτό το ραντάρ που βρίσκεται στη μάσκα η Renault φροντίζει αυτό το «να μη συμβεί».

Το Megane που οδηγήσαμε είχε ακόμη και το σύστημα Lane Departure Warning (LDW). Αν άλλαζες λωρίδα χωρίς να κάνεις χρήση του φλάς τότε ένας θόρυβος σε προειδοποιεί  ότι κάτι δεν κάνεις σωστά.

Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι το πακέτο με τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του Megane που ανήκει στην κατηγορία C, το χρησιμοποιούν μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Σημειώστε ότι και αυτό το Megane χρησιμοποιεί κάρτα κλειδί, έχει διαμορφωμένο πίνακα οργάνων με TFT οθόνη αφής 8,7 ιντσών, με πάρα πολλές λειτουργίες. Με την τεχνολογία Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να επιλέξει  τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ακόμη και το θόρυβο που θέλει να κάνει ο κινητήρας. Η ακόμη τον τρόπο που θέλει να κινηθεί. Γι αυτό από το χειριστήριο του Multi-Sense στην κεντρική κονσόλα μπορεί να επιλέξει τα προγράμματα: Neutral, Sport, Comfort, PersoandEco.

Η κύρια εμπειρία μας από το νέο Megane, ήταν αποκλειστικά στην εθνική οδό και για λίγα χιλιόμετρα στους στενούς δρόμους με τις ατέλειωτες εκτάσεις με τα πορτοκάλια, έξω από το Άργος.

Το αυτοκίνητο κάθεται σωστά στο δρόμο, δεν σε προβληματίζει, το τιμόνι είναι «υπάκουο»  και αντιδρά ακόμη και στην πιο μικρή κίνηση που κάνει ο οδηγός. Ο 1.5 dCi αποδίδει τους 110 PS στις 4.000 σ.α.λ ενώ τα 250 Nm στις 1.750 σ.α.λ

Το νέο Mégane έχει μήκος 4.359mm, δηλαδή είναι κατά 64 mmμεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το ύψος είναι 1.447mm (+25mm). Έχει φαρδύτερα  μετατρόχια εμπρός και πίσω – εμπρός: 1.591mm (+47mm) / πίσω: 1.586mm (+39mm) ενώ μεγαλύτερο 2.669 (+28mm) είναι και το μεταξόνιο. Οι τροχοί στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν 17 ίντσες.

Δεν χρειάζεται να κάνεις 300 χιλιόμετρα για να καταλάβεις τα σημαντικά βήματα που έκαναν οι Γάλλοι στον τομέα της ηχομόνωσης. Πολύ σημαντικό για την ηρεμία των επιβατών στα μεγάλα ταξίδια. Στην άνεση παίζουν ρόλο και τα καθίσματα που είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν  στήριξη στο σώμα.Για την κατασκευή των καθισμάτων χρησιμοποιούν «αφρό» διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Καινούργιο είναι και το ταμπλό ενώ το στροφόμετρο που βρίσκεται στο κέντρο είναι αρκετά λειτουργικό.

Τα ηλεκτρονικά συστήματα που ενδιαφέρουν όλους είναι το ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας (ACC), το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEBS), το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), το  σύστημα ειδοποίησης ασφαλούς απόστασης (DW), το σύστημα πρόληψης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας (OSP με TSR) και το σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας (BSW).

Υπάρχει ακόμη η κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη εναλλαγή μεσαίων και μεγάλων φώτων (AHL), εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης. Δεν υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις το αυτόματο παρκάρισμα (EasyParkAssist) αλλά μπορεί να γίνει η σχετική παραγγελία πριν το αυτοκίνητο φθάσει στην Ελλάδα. Η κάμερα αυτή τελικά είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική όταν το βράδυ δεν υπάρχει σωστός φωτισμός.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η τιμή του Megane που οδηγήσαμε ξεκινάει από τις  23.500 ευρώ. Από τις 17.150 ευρώ ξεκινάει η τιμή της έκδοσης με κινητήρα βενζίνης ενώ 18.890 ευρώ κάνει η έκδοση με τον κινητήρα diesel που αποδίδει 90 ίππους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.