ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Skoda Yeti 1.2 TSi: Κομμένο και ραμμένο για την ελληνική αγορά

Skoda Yeti 1.2 TSi: Κομμένο και ραμμένο για την ελληνική αγορά

Αν βάλετε δίπλα δίπλα ένα Skoda Yeti και ένα VW Golf θα πείτε ότι μεγαλύτερο είναι το Yeti. Η αλήθεια είναι ότι έτσι φαίνεται. Όμως στην πραγματικότητα τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται στο ίδιο πάτωμα. Άρα έχουν ίδιες διαστάσεις. Αυτό που σε ξεγελάει είναι ότι το Skoda Yeti έχει μεγαλύτερη μάσκα και ποδιά. 

Το ίδιο τέστ μπορείτε να το κάνετε αν βάλετε δίπλα δίπλα ένα Yeti με ένα Ford Kuga.Το Yeti δείχνει μικρότερο αλλά δεν είναι. Οι διαστάσεις είναι 4.222 x 1.793 x 1.691 mm. 

Το Yeti το έχουμε παρουσιάσει στην έκδοση diesel. Σήμερα θα δούμε αυτό με τον  κινητήρα βενζίνης 1.2 TSi.

Από το 2009 μέχρι και σήμερα το SkodaYeti έχει υποστεί αρκετές εξωτερικές παρεμβάσεις ενώ χρησιμοποιήθηκαν και διαφορετικοί κινητήρες. Το 2013 η εταιρία χώρισε την γκάμα στις απλές και τις Outdoor εκδόσεις που διακρίνονται από τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα αλλά και τις ποδιές στους προφυλακτήρες.

Ο 1.600άρης κινητήρας TDI αντικαταστάθηκε από ένα δίλιτρο. Οι ισορροπίες άλλαξαν αφού πήραν την ανηφόρα και οι τιμές. Στη χώρα μας η αγορά έχει ιδιαιτερότητες. Η οικονομική κρίση ανάγκασε  το αγοραστικό κοινό να προσέχει και να προβλέπει για τουλάχιστον μια 8ετία.

Για να γίνει εμπορεύσιμο και ανταγωνιστικό το Yeti η ελληνική αντιπροσωπεία βρήκε τη χρυσή τομή.

Για να γίνει εμπορεύσιμο το αυτοκίνητο έριξε όλο της το βάρος στο Yetiμε τον 1.200άρη TSiκινητήρα που αποδίδει 110 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας είναι αλουμινένιος

4κύλινδρος Euro 6 με εκπομπές ρύπων  128 g CO2/km.κινητήρα που αποδίδει 110 ίππους. Ο βενζινοκινητήρας  είναι αλουμινένιος 4κύλινδρος Euro 6 με εκπομπές ρύπων 128 g CO2/km.

Το SkodaYeti της δοκιμής μας έχει Outdoor εμφάνιση, με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Η ανάρτηση έχει μπροστά γόνατα Μακφέρσον και πίσω τέσσερις συνδέσμους. 

Το αυτοκίνητο που είναι άνετο και εύκολο στην οδήγηση κατατάσσεται στην κατηγορία των SUV.  Μπορεί να μην έχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς αλλά κινείται με άνεση στους χωματόδρομους και περνάει τις ανωμαλίες χωρίς να σου σπάει η μέση. Το σημαντικό είναι ότι έχει 18 cmαπόσταση από το έδαφος και σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς δεν προβληματίζει τον οδηγό.

Δεν θα θεωρηθεί υπερβολή αν πω ότι οι λακκούβες περνούν απαρατήρητες.

Οι σχεδιαστές έκαναν καλή δουλειά και αξιοποίησαν όλους τους χώρους. Οι πίσω επιβάτες δεν θα παραπονεθούν για τον ελεύθερο  χώρο που έχουν στα πόδια.  Το μεγάλο ύψος της οροφής κάνει ακόμη πιο ευχάριστο το εσωτερικό. Εύκολα με το σύστημα VarioFlex που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ο καθένας μπορεί να διαμορφώσει το χώρο του αυτοκινήτου όπως θέλει.  

Έχει τρία ξεχωριστά πίσω καθίσματα και διευκολύνει τη μεταβλητότητα στο εσωτερικό. Μπορούν να μετακινηθούν κατά μήκος αλλά και προς το πλάι η ακόμη να αναδιπλωθούν τελείως προς τα μπροστά. Άνετο είναι και το πόρτπαγκάζ.

Ο βασικός χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 416 λίτρα. Αν όμως αναδιπλωθούν τα καθίσματα τότε φτάνουμε τα 1760 λίτρα.

Χαίρεσαι να το οδηγείς!

Είναι εύκολο και παρά τον όγκο του δεν προβληματίζεσαι ακόμη και στους μποτιλιαρισμένους δρόμους. Πολύ καλός και αθόρυβος ο κινητήρας TSiμε ροπή 17,8 χλγμ. Η μέση κατανάλωση  φτάνει τα 7,3 λίτρα/100 χλμ. αλλά κάνοντας λιγότερη επιθετική την οδήγηση μπορεί να κατέβεις και κάτω από τα 6 λίτρα. Από το 0-100 km/h το Yeti χρειάζεται 10.7”. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 178 χιλιόμετρα.

Ο οδηγός έχει έναν ευανάγνωστο πίνακα. Το τιμόνι είναι «υπάκουο» και οι διακόπτες εύκολοι στη χρήση. Το Yeti έχει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας και ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας σημαντικό σε περίπτωση ολίσθησης. 

Η μονάδα ελέγχου συγκρίνει διαρκώς τρέχοντα δεδομένα που σχετίζονται με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, με τις αντίστοιχες προεπιλεγμένες τιμές. Όταν οι τιμές δεν συμφωνούν μεταξύ τους, η μονάδα ελέγχου ενεργεί αυτόματα για τη σταθεροποίηση του οχήματος.

Το πρόγραμμα ευστάθειας χρησιμοποιεί τις δυνατότητες του ABS, του ASR και άλλων ειδικών αισθητήρων.

Θα μπορούσαμε να συγκρίναμε το SkodaYeti με το NissanQashqai 1.2 μια οι τιμές στις επιδόσεις λίγο πολύ μοιάζουν.  Στο ίδιο επίπεδο -αλλά λίγο πιο κάτω – βρίσκεται και το Suzuki SX4 S-Cross.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αν τώρα με ρωτούσατε ποιο από τα τρία αυτοκίνητα θα προτιμούσα, θα σας έλεγα χωρίς κανένα ενδοιασμό  το SkodaYeti 1.2 TSI που η τιμή του ξεκινάει από τα 19.900 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.