ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

H Νissan σχεδιάζει την επόμενη γενιά του Juke

H Νissan σχεδιάζει την επόμενη γενιά του Juke

Η ξεχωριστή του εμφάνιση το έκανε εμπορική επιτυχία. Και η Νissan δεν σκοπεύει να αλλάξει κατεύθυνση σχεδιάζοντας την επόμενη γενιά του Juke. Όταν είχε παρουσιαστεί είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Πολλοί είχαν βρει την εμφάνιση του Juke αμφιλεγόμενη ως και άσχημη, ταυτόχρονα όμως αναμφίβολα ξεχωριστή. Και αυτό το έκανε εμπορική επιτυχία.

Η Nissan δεν πρόκειται να αλλάξει προσέγγιση, καθώς σχεδιάζει την δεύτερη γενιά του μικρού crossover. «Το νέο Juke θα εξακολουθήσει να έχει ριζοσπαστική εμφάνιση, δεν σκοπεύουμε να πάμε σε έναν πιο mainstream χαρακτήρα», δήλωσε ο Επικεφαλής Δημιουργικού της εταιρείας, Shiro Nakamura.

Κάτω από την επιφάνεια οι αλλαγές ωστόσο θα είναι ριζικές. Η Nissan θα εγκαταλείψει την σημερινή πλατφόρμα, που έχει τις ρίζες της στο Micra του 2002. Το νέο Juke θα βασίζεται σε μια νέα, προϊόν της συνεργασίας Renault-Nissan. Εξελίσσεται με τον κωδικό CMF-B, και είναι η μικρότερη εκδοχή της CMF-CD στην οποία βασίζονται τα μεσαία crossover του ομίλου.

Ως αποτέλεσμα, το μεταξόνιο του νέου Juke θα είναι μεγαλύτερο, με προφανές όφελος στους εσωτερικούς χώρους, ειδικά αυτούς για τους πίσω επιβάτες που είναι και το αδύνατο σημείο του σημερινού μοντέλου. Δίνει επίσης τον απαραίτητο χώρο στους μηχανικούς να κάνουν κάτι ενδιαφέρον και με το σύνολο κινητήρα / μετάδοσης, βάζοντας στον χάρτη και μια υβριδική έκδοση. «Είναι δύσκολο να πιάσουμε στους στόχους μας για τις εκπομπές ρύπων χωρίς υβριδική τεχνολογία», δήλωσε ο Nakamura.

Ένα μικρό υβριδικό crossover τριγυρνά στο μυαλό των μηχανικών και των διοικούντων της Nissan για χρόνια. Το πιο πρόσφατα πείραμα που μας παρουσίασαν ήταν το Gripz Concept.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πέραν της υβριδικής έκδοσης πάντως, οι πληροφορίες μιλούν για μια διευρυμένη χάρη στη νέα πλατφόρμα γκάμα κινητήρων. Με έναν 3κύλινδρο τούρμπο 1.5 και έναν 1600άρη υπερτροφοδοτούμενο στην κορυφή της γκάμας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.