ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Focus RS500: Η ειδική έκδοση της Ford με 400 ίππους

Focus RS500: Η ειδική έκδοση της Ford με 400 ίππους

Η περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση Focus RS500 εξελίσσεται στην Γερμανία από το τμήμα Ford Performance, και είναι ένα από τα 20 μοντέλα υψηλής απόδοσης που το τμήμα αναμένεται να δώσει στην παραγωγή ως το 2020.

Η τελική έγκριση δεν έχει δοθεί ακόμη. Η καθυστέρηση οφείλεται σε κάποια πρακτικά ζητήματα που πρέπει να διευθετηθούν. Οι άνθρωποι της Ford θέλουν να βεβαιωθούν ότι μπορούν να εντάξουν το Focus RS500 στην γραμμή παραγωγής της Κολωνίας χωρίς προβλήματα. Και να διασφαλίσουν ότι θα είναι πετυχημένο εμπορικά. Η πρόθεσή τους πάντως είναι να έχουν ένα αστέρι στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων ST και RS.

Τεχνικές πληροφορίες δεν έχουν ακόμη διαρρεύσει, αλλά κάποια πρωτότυπα που είδαμε να δοκιμάζονται στο Nurburgring είχαν μεγαλύτερους αεραγωγούς στο καπό για καλύτερη ψύξη και μία επίσης μεγαλύτερη πίσω αεροτομή. Οι αεραγωγοί στο καπό υποννοούν την σημαντική αύξηση ιπποδύναμης. Και ήταν χαρακτηριστικό και της προηγούμενης γενιάς Focus RS500, του 2010.

Το αυτοκίνητο εκείνο, με τον 5κύλινδρο 2.5 είχε αυξημένη κατά 15% ιπποδύναμη, η οποία έφτανε στους 350 ίππους. Αν η Ford ακολουθήσει την ίδια πρακτική και με δεδομένο ότι με την εξέλιξη που έχει μεσολαβήσει έχει φτάσει το βασικό RS να βγάζει 350 ίππους, το RS500 θα αποδίδει σχεδόν 400. Αυτό μεταφράζεται σε ειδική απόδοση 175 ίππων / λίτρο. Ελάχιστα χαμηλότερα από τα 180 PS / lt της Mercedes-AMG A45. Η αύξηση αυτή στην ιπποδύναμη αναμένεται να βελτιώσει την επιτάχυνση 0-100 km/h, από 4,7″ στα 4,2″.  

Δεν αναμένεται σημαντική αύξηση στην ροπή, αφενός γιατί δεν κρίνεται απαραίτητο, αφετέρου για να μην χρειαστούν ενισχύσεις και τροποποιήσεις στην μετάδοση, στο 6άρι κιβώτιο και στο σύστημα του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συμπλέκτη GKN που παίζει τον ρόλο κεντρικού διαφορικού. Μία από τις αλλαγές που ίσως έχει το Focus RS500 είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό, που είχε δοκιμαστεί και για το Focus RS αλλά δεν προκρίθηκε τελικά για την παραγωγή. Η Ford θέλει να μεγιστοποιήσει την μεταφορά εξαρτημάτων από το απλό RS στο RS500, όπως έκανε και στο προηγούμενο μοντέλο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης, drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.