ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Cxperience Concept: Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο της Citroën με αεροδυναμικό αμάξωμα (vid)

Cxperience Concept: Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο της Citroën με αεροδυναμικό αμάξωμα (vid)

Το νέο Cxperience Concept αποτελεί το όραμα της Citroën για το πώς φαντάζεται το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα της. Ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο με εντυπωσιακά φουτουριστικό και αεροδυναμικό αμάξωμα.

Το Citroën Cxperience Concept πρόκειται για ένα σεντάν που πατά σε τεράστιους τροχούς 22” και διαθέτει ανάποδα ανοιγόμενες τις πίσω πόρτες για εύκολη είσοδο/έξοδο των επιβατών σε μια απέριττη σχεδιασμού καμπίνα.

Το νέο Cxperience Concept δεν είναι εντυπωσιακό μόνο εκ του σχεδιασμού, αλλά και επιβλητικό από το μήκος των 4,85 m. O συνδυασμός του μεγάλου μεταξονίου των τριών μέτρων και του έξυπνα χωροταξικά διαταγμένου συστήματος κίνησης εξασφαλίζει στους επιβάτες μια ιδιαίτερα γενναιόδωρη καμπίνα. Αντίστοιχα μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ, κατατάσσοντας το αυτοκίνητο στα μεγάλα autoroutieres.

H Citroën σημειώνει ότι η καμπίνα στην κίτρινη απόχρωση του κίτρου είναι φτιαγμένη από πρώτης κλάσης υλικά και ότι, παρότι δείχνει φουτουριστική, κάνει σαφείς αναφορές στη ιστορία της εταιρείας με το μονόμπρατσο τιμόνι και την οριζόντια σχεδίαση του ταμπλό. Σε αυτό δεσπόζει μια τεράστια τετράγωνη οθόνη 19”, που όπως αναφέρει η εταιρεία αποτελεί το «κέντρο ελέγχου» του Cxperience Concept. Μέσω αυτού ο οδηγός έχει πρόσβαση σε όλες τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ενώ η ίδια η οθόνη διαμορφώνεται πολλαπλώς χάρη στη διαίρεσή της σε πολλές μικρότερες. Ένας τρόπος για να δίνει τη δυνατότητα στο συνοδηγό να χειρίζεται τις παράλληλα τις λειτουργίες της καμπίνας.  

Η καρδιά του συστήματος κίνησης του Cxperience είναι ένας επαναφορτιζόμενος υβριδικός συνδυασμός με θερμικό κινητήρα βενζίνης, ισχύος 150 έως 200 PS, κι ενός ηλεκτρομοτέρ, ισχύος 109 PS. Η συνδυασμένη ισχύς του πρωτοτύπου φτάνει τους 305 PS. Ο σύστημα κίνησης συνδυάζεται με ένα αυτόματο 8άρι σασμάν, τοποθετημένο κατά το διάμηκες και ανάμεσα στο θερμικό και το ηλεκτρικό μοτέρ, στέλνοντας την κίνηση στο πίσω άξονα.

Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του Cxperience Concept φτάνει τα 60 km και η συστοιχία των μπαταριών του μπορεί να φορτιστεί πλήρως από μια οικιακή πρίζα σε 4,5 ώρες. Στην περίπτωση δε που αλλάξεις σε φορτιστή 6,6 kW και πρίζα 32A, ο απαιτούμενος χρόνος φόρτισης κατεβαίνει στις 2,5 ώρες.

Η Citroën θα παρουσιάσει το Cxperience Concept επισήμως σε ζωντανό μέταλλο στο Mondial de l’ Automobile 2016, στο Παρίσι, σε ένα μήνα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: Γιάννης Κουτσουφλάκης, drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.