ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Οι Έλληνες οδηγοί περνούν περισσότερες από 39 ώρες τον χρόνο «κολλημένοι» στους δρόμους

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Οι Έλληνες οδηγοί περνούν περισσότερες από 39 ώρες τον χρόνο «κολλημένοι» στους δρόμους

Μετά τους Βρετανούς οι Έλληνες οδηγοί ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο σε κίνηση στους δρόμους σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες οδηγοί ξοδεύουν περίπου 39 ώρες ετησίως στους δρόμους, έναντι 29,5 ωρών που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος.

Αν και οι ελληνικοί δρόμοι πήραν… «ανάσα» το 2012 και το 2013 οπότε κυρίως οι Αθηναίοι είχαν εγκαταλείψει τα ΙΧ τους και είχαν στραφεί προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κατάσταση άλλαξε ξανά προς το χειρότερο. Οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών μειώνονται και οι Έλληνες έχουν ξεχυθεί στους δρόμους με τα ΙΧ τους, επαναφέροντας τις ώρες αιχμής σε κεντρικές λεωφόρους όπως η Κηφισίας, η Αλεξάνδρας, η Μεσογείων, η Εθνική, η Ιερά Οδός αλλά και η παραλιακή.

Ο συγκοινωνιολόγος κ. Παπαδάκος αναφέρει ότι αυτή την περίοδο οι αστικές συγκοινωνίες απαξιώνονται καθημερινά. Δεν είναι αξιόπιστα αλλά ούτε και ασφαλή καθώς οι έλεγχοι έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο ενώ πολλές είναι οι ώρες αναμονής στις στάσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που μεγάλη μερίδα του κόσμου αποφεύγει τα ΜΜΜ και στρέφεται στο ΙΧ του.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 2.0px 0.0px; font: 14.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545}

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ούτε ένα μέτρο λεωφορειολωρίδας δεν έχει παραδοθεί προς χρήση τα τελευταία χρόνια. Επίσης όσες υπάρχουν δεν αστυνομεύονται, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία βελτίωση στους χρόνους διάνυσης των δημοσίων συγκοινωνιών. «Κάναμε το δύσκολο και το ακριβό» είπε ο κ. Παπαδάκος αναφερόμενος στην τηλεματική την οποία χαρακτήρισε ένα εξαιρετικό εργαλείο. «Αλλά δεν κάναμε τίποτα για το φθηνό, μιας και δεν δημιουργήθηκε ούτε ένα μέτρο λεωφορειολωρίδας».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.