ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Tο ηλεκτρικό Nio EP9 των 1.360 PS από την NextEV (φωτό, βίντεο)

Tο ηλεκτρικό Nio EP9 των 1.360 PS από την NextEV (φωτό, βίντεο)

Η NextEV, η κινεζικής εθνικότητας κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λανσάρισε ένα νέο μοντέλο υπό την ονομασία Nio, που πρόκειται για ένα εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής σούπερκαρ.

Με κωδικό χαρακτηριστικό Nio EP9, το κινεζικό EV πρόκειται για ένα διθέσιο, τετρακίνητο σούπερκαρ με τέσσερις ηλεκτρονικητήρες και αντίστοιχα κιβώτια ταχυτήτων που εξελίχτηκε σε συνεργασία με την ομάδα της NextEV στη Formula E. Η συνδυασμένη ισχύς του αυτοκινήτου φτάνει τα ένα μεγαβάτ, που του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα 100 m/h σε 2,7” και την τελική του να φτάνει τα 312 km/h.

H NextEV δηλώνει ότι το αυτοκίνητο γύρισε στο Nürburgring σε 7’ 05” 12, χρόνος που είναι πιο αργός κατά οκτώ δευτερόλεπτα από την Porsche 918 Spyder, καταρρίπτοντας κατά 17” το προηγούμενο ρεκόρ ηλεκτρικού αυτοκινήτου που είχε η Toyota με το TMH EV P001.

H NextEV υποστήριξε ότι το EP9 είναι ικανό να πετύχει πλευρική επιτάχυνσης 2,53g σε στροφή και διαμήκη 3,3g κατά το φρενάρισμα. Δηλώνει επίσης ότι το αυτοκίνητο παράγει δύο φορές την κάθετη αεροδυναμική πίεση ενός μονοθεσίου της F1 ή 24.000Ν στα 240 km/h και ότι είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές ασφαλείας FIA LMP1, παρόλο που δεν είναι αγωνιστικό.

Το βάρος του EP9 είναι 1.735 kg και τροφοδοτεί τα τέσσερα ηλεκτρομοτέρ του μέσω δύο συστοιχιώνμπαταριών ιόντων λιθίου, έμμεσα υγρόψυκτων. Οι μπαταρίες χρειάζονται 45’ για να φορτίσουν πλήρως, επαρκώντας έτσι για μια αυτονομία της τάξης των 430 km. Επίσης ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι τέτοιος που να επιτρέπει την ταχεία αντικατάστασή τους.

Η NextEV λέει ότι το EP9, από το οποίο θα κατασκευαστούν μόλις έξι κομμάτια, χρησιμεύει για την εταιρεία ως μια δήλωση για το πού μπορεί να φτάσει η τεχνολογία της. Το αυτοκίνητο θα ακολουθηθεί από το λανσάρισμα ενός συμβατικού, ευρείας παραγωγής EV, αρχικά για την κινεζική αγορά το 2017. Ωστόσο, παρότι οι τεχνικές και άλλες λεπτομέρειες γι’ αυτό ο τελευταίο παραμένουν διαβαθμισμένες, εκπρόσωπος της NextEV είπε στους συναδέλφους μας στο Autocar ότι η διάθεση του αυτοκινήτου στηνΕυρώπη και στην Αμερική βρίσκεται υπό διερεύνηση.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στα πρόθυρα μιας βαθιάς αλλαγής», είπε ο William Li, ιδρυτής και πρόεδρος της NextEV. «Στην επόμενη δεκαετία, το αυτοκίνητο θα εξελιχτεί στην πιο “έξυπνη” συσκευή που θα μπορεί να έχει κάποιος και θέλουμε να φέρουμε την εμπειρία το κινητού ίντερνετ στο αυτοκίνητο».

«Το Nio είναι μια φίρμα που θα δίνει ζωντάνια και απόλαυση. Θα φέρει επανάσταση στην εμπειρίαιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου για τους χρήστες του και θα επαναπροσδιορίσει τι σημαίνει να προσφέρειςυψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: Γιάννης Κουτσουφλάκης, drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.