Ανανεωμένο KIA cee’d με κινητήρα 1.0 λίτρου, 120 ίππων.

Ανανεωμένο KIA cee’d με κινητήρα 1.0 λίτρου, 120 ίππων.

H KIA ανακοίνωσε την ανανέωση του cee’d με νέα εμφάνιση, νέους κινητήρες και άλλα μηχανικά μέρη. Θα υπάρχουν αλλαγές:

• Στην εξωτερική εμφάνιση, το φινίρισμα και την ποιότητα στο εσωτερικό

• Στους κινητήρες με κορυφαία αυτή της εμφάνισης του 3κύλινδρου 1.0 T-GDi

• Στα καυσαέρια

• Στην υιοθέτηση του νέου κιβωτίου 7 σχέσεων DCT

• Την παρουσίαση της γραμμής GT στην εμφάνιση

Εμπρός οι αισθητικές διαφορές είναι ένας πιο φαρδύς με περισσότερες γωνίες προφυλακτήρας, μία μάσκα με πιο οβάλ σχήμα και λίγο χρώμιο γύρω από τα φώτα. Πίσω και πάλι ο προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος, πιο ογκώδης, με πιο εντυπωσιακά αντανακλαστικά. Τα φώτα LED διαφοροποιούν τόσο το στυλ όσο και το επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου που ολοκληρώνεται με τις 16άρες και 17άρες ζάντες που είναι διαθέσιμες σε όλη τη γκάμα πλέον.

Εσωτερικά η προσπάθεια επικεντρώθηκε στη διόρθωση κάποιων στυλιστικών λεπτομερειών, αλλά περισσότερο του συντελεστή NVH, που αφορά το θόρυβο, το θόρυβο κύλισης και τους κραδασμούς. Το ταμπλό έχει μερικές πινελιές από χρώμιο και διαφορετικά, πιο ποιοτικά υλικά, όπως και οι πόρτες, η κονσόλα κλπ. Διαθέσιμο είναι και ένα νέο χρώμα εσωτερικού, το καφέ, για τα καθίσματα και τις πόρτες. Για τα μοντέλα diesel αυξημένη είναι και η μόνωση, για περιορισμό  του NVH. Διπλάσιος σε ποσότητα «αφρός» έχει προστεθεί για να μειώσει το φαινόμενο.

To cee’d «έχει την τιμή» να είναι το πρώτο KIA που θα φορέσει το νέο 3κύλινδρο T-GDi του ενός λίτρου (Τ-GDi = Turbo Gasoline Direct Injection = Υπερτροφοδοτούμενος Βενζινοκινητήρας Άμεσου Ψεκασμού). Είναι προδιαγραφών Euro-6, με πολύ χαμηλές εκπομπές και ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση. Υπόσχεται επίσης να είναι ομαλός σε λειτουργία και με ιδιαίτερη ροπή, αποδίδοντας είτε 100, είτε 120 ίππους και στις δύο περιπτώσεις με 172 Nm, που έρχονται από 1500 μέχρι και τις 4000 σ.α.λ.! Για diesel θα συνεχίζει να χρησιμοποιείται ο 1.6 CRDi, με ελαφρές βελτιώσεις, αποδίδοντας 110 ίππους, ενώ βγάζει 102 g/km CO2 . Διαθέσιμος θα είναι και ο πιο δυνατός 1.6 CRDi με 136 ίππους πλέον – από τους 128 – και 285 Nm από τα 265. Δε θα χαθούν ο 1.6 CRDi με 100 ίππους, ο 1.4 βενζίνης με 100 ίππους και ο 1.4 CRDi, που ικανοποιούν πλέον τα αυστηρά στάνταρ Euro 6.

To cee’d βγάζει στην αγορά άλλη μία καινοτομία για την KIA: ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων DCT που θα συνοδεύει την έκδοση με τον 1.6 CRDi diesel των 136 ίππων. Tα υπόλοιπα μοντέλα θα εφοδιάζονται είτε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με ένα αυτόματο με μετατροπέα ροπής, επίσης 6 σχέσεων. Με το «καλό» κιβώτιο θα εξοπλίζεται και ο πολύ δυνατός 1.6 GDi που θα δούμε πιο κάτω.

Μοντέλα GT

Βελτιώσεις έχουμε και στα μοντέλα επιδόσεων cee’d GT και pro cee’d GT και μάλιστα και στα μηχανικά μέρη.

Εξωτερικά παραμένει η διαφοροποίηση με τα έντονα στοιχεία, τα οποία έρχονται να συμπληρώσουν πλέον οι τροχοί των 18 ιντσών νέου σχεδιασμού. Εσωτερικά έχουμε νέο τιμόνι και βέβαια τα καθίσματα Recaro, μαζί με το ηχοσύστημα, ειδικά σχεδιασμένο για το GT, που ενδυναμώνει (!) το ήχο του κινητήρα όταν πατηθεί το κουμπί πάνω στο τιμόνι. Αλλιώς το GT είναι ένα ήσυχο αυτοκίνητο για τους επιβάτες!!!

Ο 1.6 T-GDi έχει πλέον έναν νέο υπερσυμπιεστή που αυξάνει την πίεση χαμηλά, φτάνοντας την ισχύ στους 204 ίππους και τη ροπή στα 265 Nm, με τις εκπομπές να ξεπερνούν ελαφρά τα 170 g/km. Ενισχυμένα είναι και τα μπροστινά φρένα με τη διάμετρο των δίσκων να έχει ανέβει στα 320 χιλιοστά, από τα 300.

Όλη η σειρά θα φτάσει στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Ιούλιο, μαζί με το 1.000.000στο cee’d που παράχθηκε το Μάη!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα Ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.