ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

ATECA: Το πρώτο SUV από τη SEAT

ATECA: Το πρώτο SUV από τη SEAT

Το νέο ATECA προσπαθεί να είναι ένας συνδυασμός διακριτικής σχεδίασης, δυναμικής οδηγικής απόλαυσης, αστικής ευελιξίας και χρηστικότητας. Υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, σύγχρονα συστήματα υποστήριξης και υψηλής απόδοσης κινητήρες είναι μερικά από τα τεχνολογικά highlights του νέου ATECA.

SEAT ATECAΔημοσιεύτηκε από ProNews Auto στις Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2016

Με την έναρξη των πωλήσεων την ερχόμενη άνοιξη, θα εξοπλίζεται από μία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων. Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων ξεκινά με τον 1.6 TDI 115 PS. Το 2.0 TDI είναι διαθέσιμο με 150 και 190 PS. Η κατανάλωση κυμαίνεται από 4.3 έως 5.0 λίτρα  / 100 km  και CO2 112-131 γραμ. / km.  Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης ξεκινά με τον 1.0 TSI 115 PS. Το 1.4 TSI διαθέτει απενεργοποίηση κυλίνδρων υπό μερικό φορτίο και αποδίδει 150 PS. H κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων για τους κινητήρες αυτούς κυμαίνεται μεταξύ 5,3 και 6,2 λίτρα και 123 έως 141 γραμμάρια αντίστοιχα. 

Σύμφωνα με τη παράδοση της SEAT, το ATECA πήρε το όνομα του από την Ισπανική γεωγραφία. Το χωριό ATECA βρίσκεται στα δυτικά της Σαραγόσα, στη καρδιά της Ιβηρικής Χερσονήσου. 

Το εσωτερικό εναρμονίζεται με την εξωτερική σχεδίαση. Προσπαθεί να εναρμονίσει την κομψότητα με το δυναμικό χαρακτήρα και το μοναδικό αίσθημα σταθερότητας και ασφάλειας. Βασικοί παράγοντες είναι η υπερυψωμένη θέση καθισμάτων καθώς και η ορατότητα του μπροστινού μέρους του οχήματος. Το ταμπλό έχει οριζόντια διάταξη με σαφή εστίαση στον οδηγό. Τα συστήματα ελέγχου είναι στενά ομαδοποιημένα, ενώ τα read outs, όπως η οθόνη infotainment 8 ιντσών, βρίσκονται σε άμεση ορατότητα.

Με εξωτερικό μήκος 4,36 μέτρα, το ATECA προσφέρει την καλή χρήση του χώρου για την κατηγορία του, με μεγάλο εσωτερικό μήκος και χώρο αποσκευών στα 510 λίτρα ή στα 485 λίτρα στην έκδοση με τετρακίνηση. Είναι, μάλιστα, και ανάμεσα στα πιο ελαφριά οχήματα στην κατηγορία του, χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει ευέλικτη οδηγική εμπειρία, όχι μόνο σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας.

Το φάσμα των καινοτόμων και χρήσιμων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι εκτεταμένο. Το SEAT Drive Profile είναι έτοιμο να προσαρμόσει το ATECA στις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες και τις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού. Το Traffic Jam Assist λειτουργεί σε συνθήκες stop-and-go κυκλοφορίας. Σε μικρές ταχύτητες κίνησης το ATECA επιταχύνει και φρενάρει αυτόματα μέσα στα όρια του συστήματος. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες μέχρι 60km, το σύστημα παρέχει υποστήριξη διατήρησης ταχύτητας και υποβοήθηση λωρίδας. Μία νέα λειτουργία ασφαλείας είναι το Emergency Assist: εάν ο οδηγός παραμείνει οδηγικά ανενεργός πέρα από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, το όχημα τον προειδοποιεί αρχικά οπτικά, στην συνέχεια ακουστικά και τελικά καταλήγει να επιβραδύνει σταδιακά μέχρι την πλήρη ακινησία παραμένοντας στη λωρίδα.  Μερικές ακόμη τεχνικές λέξεις κλειδιά είναι το ACC με Front Assist, Traffic Sign Recognition, Blind Spot Detection, Rear Traffic Alert ή Top View.

Το SEAT ATECA προσφέρει υψηλό επίπεδο συνδεσιμότητας – με τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment Easy Connect, SEAT Full Link και το αποκλειστικό SEAT ConnectApp: Media System plus με οθόνη 8 ιντσών, Connectivity Box στην κεντρική κονσόλα και για πρώτη φορά δυνατότητα Wireless Smartphone Charging. 

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μοιάζει ιδιαίτερα ενδιαφέρον και περιμένουμε την παρουσίασή του στην Ελλάδα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.