«User Experience»: Επιβλητική η SKODA στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

«User Experience»: Επιβλητική η SKODA στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει έκθεση αυτοκινήτου και να μην κάνει την έκπληξη στους επισκέπτες η Skoda με τα νέα και πρωτοποριακά μοντέλα της. Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι που γίνεται αυτές τις ημέρες η Skoda στο επιβλητικό περίπτερό της έδωσε το σύνθημα για την καινούργια εποχή SKODA με τον νέο ψηφιακό της κόσμο.

Φέτος η Skoda έχει στόχο να επικοινωνήσει η μάρκα όχι μόνο όλα τα νέα της μοντέλα αλλά και τη νέα φιλοσοφία, το νέο design, να δοθεί η ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη νέα εποχή SKODA.

Για το λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί ένας ιδιαίτερος εκθεσιακός χώρος, μέσα στο περίπτερο, που ονομάζεται «User Experience», όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν μία μοναδική πλήρως ψηφιοποιημένη και εξατομικευμένη εμπειρία.

Μέσα από το πρωτότυπο VISION RS η SKODA παρουσιάζει τον προπομπό ενός μελλοντικού κόμπακτ μοντέλου και ταυτόχρονα το επόμενο στάδιο εξέλιξης της σειράς RS. Η τελευταία ενισχύεται από το KODIAQ RS, το πρώτο SUV της SKODA υψηλών επιδόσεων. Οι εκδόσεις SPORTLINE & SCOUT εμπλουτίζουν περαιτέρω τη γκάμα του δημοφιλούς SKODA KAROQ.

Η SKODA OCTAVIA G-TEC είναι ακόμη πιο ισχυρή και προσφέρει ασυναγώνιστο κόστος χρήσης και απόλυτη φιλικότητα προς το περιβάλλον χάρη στη λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG).

Οδηγός και αυτοκίνητο αποκτούν ολοένα και πιο στενή συνδεσιμότητα. Στο περίπτερο της SKODA οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τεχνολογίες και υπηρεσίες που καθιστούν ευκολότερη την καθημερινή κινητικότητα σήμερα και στο μέλλον.

Στο χώρο «User Experience» οι επισκέπτες μπορούν να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό είδωλο (avatar) και να διαμορφώσουν το προσωπικό και ψηφιακό τους alter ego. Χρησιμοποιώντας βίντεο μικρής διάρκειας, το avatar οδηγεί τον επισκέπτη σε μια φανταστική ημέρα η οποία διευκολύνεται από διάφορες καινοτομίες και υπηρεσίες κινητικότητας χάρη στο SKODA AUTO DigiLab.

Μια ματιά στο μέλλον με το SKODA VISION RS

Το πρωτότυπο SKODA VISION RS εκφράζει την προσέγγιση της SKODA για τα μελλοντικά σπορ μοντέλα καθώς και για ένα αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το SKODA VISION RS συνδυάζει τη δυναμική και την αισθητική μιας νέας γλώσσας σχεδίασης με ένα υψηλό βαθμό βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων ανακυκλώσιμα ανθρακονήματα και υλικά vegan.

Εκτός από τα ανθρακονήματα, ένα υλικό γνωστό από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στο εσωτερικό κυριαρχούν κινούμενα και φωτιζόμενα, ειδικά κατεργασμένα και κομμένα κρύσταλλα. Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης διασφαλίζει δυναμική οδήγηση και υψηλή αποδοτικότητα.

Το υβριδικό plug-in πρωτότυπο συνδυάζει έναν κινητήρα 1,5 λίτρων (110 kW / 150 PS) με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και συνδυαστική ισχύ στα 180 kW (245 PS). Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις στα 33 γρμ./χλμ. και υπογραμμίζουν την αποδοτικότητα του συστήματος πρόωσης. Το SKODA VISION RS μπορεί να κινηθεί για έως 70 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια και δίχως να εκπέμπει ρύπους.

Το SKODA KODIAQ RS είναι το πρώτο SUV της σειράς RS

Το νέο SKODA KODIAQ RS πολύ σύντομα θα μπει στην παραγωγή. Αυτό είναι το πρώτο SUV με το νέο κόκκινο λογότυπο RS, αλλά και αυτό που εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα στην ιστορία της SKODA ισχύος 176 kW (240 PS). Απολαμβάνοντας την επίδοση των 9’ 29,84’’ και τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου επταθέσιου SUV που έχει περάσει από την πίστα του Nürburgring, το SKODA KODIAQ RS έχει αποδείξει τις σπορ ικανότητες του πολύ νωρίτερα από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Παρίσι.

Το SKODA KODIAQ RS διαθέτει συγκεκριμένα RS χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των νέων προφυλακτήρων και των μαύρων στιλπνών στοιχείων όπως η γρίλια της μάσκας, τα περιγράμματα στα παράθυρα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και στους full LED προβολείς. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης, την ενεργητική προσαρμοζόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC) και το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης.

Το KODIAQ RS είναι επίσης το πρώτο SKODA που διαθέτει στάνταρ τροχούς 20 ιντσών και το νέο σύστημα ενίσχυσης ήχου Dynamic Sound Boost. Το εσωτερικό τονίζεται από τα σπορ καθίσματα ντυμένα με διάτρητη Alcantara® και ειδικό δέρμα, καθώς και το ψηφιακό πίνακα οργάνων (virtual cockpit).

SKODA KAROQ SPORTLINE με βενζινοκινητήρα ισχύος 190 PS

To νέο SKODA KAROQ SPORTLINE έχει επίσης σπορ δυναμική εμφάνιση. Το δημοφιλές κόμπακτ SUV εμπλουτίζεται για πρώτη φορά με αυτή την έκδοση και αποκλειστικά με τον κινητήρα 2.0 TSI (140 kW/ 190 PS). Ως SPORTLINE, η ελκυστική σχεδίαση του KAROQ είναι ακόμη πιο θελκτική με πολλά μαύρα στοιχεία να τονίζουν τη δυναμική του παρουσία. Τα μαύρα σπορ καθίσματα με την πρωτότυπη υφασμάτινη επένδυση και τις όμορφες – σε αντίθεση – ασημένιες ραφές ενισχύουν την σπορ αίσθηση στο εσωτερικό. Το SKODA KAROQ SPORTLINE είναι διαθέσιμο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δυο κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου με ισχύ 110 kW (150 PS) ή 140 kW (190 PS).

Το SKODA KAROQ SCOUT είναι έτοιμο για περιπέτειες

Το SKODA KAROQ SCOUT αναλαμβάνει τον ρόλο του νέου περιπετειώδους μοντέλου της γκάμας του KAROQ. Αυτή η νέα εκτός δρόμου έκδοση με την πιο σπορ και δυναμική εμφάνιση θα προσφέρεται στάνταρ με σύστημα τετρακίνησης για όλες τις εκδόσεις κινητήρων. Τα χρώματος ασημί πλαστικά στοιχεία παρέχουν περιμετρική προστασία για το κομψό αμάξωμα τόσο στην πόλη όσο και στα σκληρότερα εδάφη. Χρωματικές λωρίδες περιβάλλουν τη γρίλια της μάσκας και τα πλαίσια των παραθύρων. Κάτω από τα τονισμένα τόξα των τροχών, η SCOUT έκδοση συνδυάζεται με τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών ή προαιρετικά με 19 ίντσες. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά Piano Black, διακοσμητικές λωρίδες σε σκούρο ανθρακί και καθίσματα με νέες επενδύσεις με κοντράστ ραφές. Οι δύο κινητήρες πετρελαίου αποδίδουν 110 kW (150 PS) ή 140 kW (190 PS) ενώ ο κινητήρας βενζίνης 1.5 TSI αποδίδει 110 kW (150 PS).

Καινοτόμες υπηρεσίες μετακίνησης

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των υπηρεσιών μετακίνησης αποτελεί η συνεχώς αναπτυσσόμενη πλατφόρμα διαμοιρασμού (car-sharing) HoppyGo που είναι μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει μια ευέλικτη μορφή μετακίνησης που μπορεί εύκολα να προγραμματισθεί από μία εφαρμογή smartphone.

Επιπλέον της εφαρμογής SKODA Connect, οι οδηγοί μοντέλων SKODA μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία Skoda Connect Alexa για να ενημερώνονται σχετικά με το αυτοκίνητό τους, προχωρώντας σε απλές ερωτήσεις στην Amazon Alexa Voice Service και ενώ π.χ. κάθονται αναπαυτικά στο καναπέ του σπιτιού τους. Οι ερωτήσεις μπορούν να αφορούν στο αν οι πόρτες του αυτοκινήτου είναι κλειδωμένες ἠ αν τα παράθυρα είναι κλειστά, για τα αποθέματα καυσίμου, για την θέση στάθμευσης του SKODA τους κ.α..

Από την άλλη, η ενσωμάτωση του Smart Home επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν ανά πάσα στιγμή τη διασυνδεμένη κατοικία τους μέσα από το SKODA τους. Έτσι οι οδηγοί SKODA μπορούν εύκολα να ελέγχουν την κατάσταση των διαφόρων συσκευών Smart Home – για παράδειγμα, αν τα φώτα ή τα παράθυρα στην κουζίνα είναι κλειστά.

Περισσότερη ισχύς και μεγαλύτερη CNG αυτονομία για τη SKODA OCTAVIA G-TEC

Η SKODA OCTAVIA G-TEC εφοδιάζεται με ένα νέο ισχυρότερο 1.5 TSI (96 kW / 130 PS). Η τροφοδοσία με CNG μειώνει κατά περίπου 25% τις εκπομπές CO2 σε σχέση με την βενζίνη. Επιπλέον εκπέμπονται σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) καθώς και μικροσωματίδια. Η OCTAVIA G-TEC θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην έκδοση αμαξώματος COMBI και στα επίπεδα εξοπλισμού Active, Ambition και Style. Πληρούνται οι τρέχουσες προδιαγραφές EU6d-TEMP και επιτυγχάνεται μία αυτονομία 480 χιλιομέτρων καταναλώνοντας το απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον φυσικό αέριο. Οι τρεις δεξαμενές CNG έχουν συνδυασμένη συνολική χωρητικότητα 17,7 κιλών. Μια δεξαμενή βενζίνης 11,8 λίτρων εξασφαλίζει την κίνηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αερίου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.