Οι νέες 911 Turbo και Turbo S – Πιο ισχυρές, πιο εξοπλισμένες

Οι νέες 911 Turbo και Turbo S – Πιο ισχυρές, πιο εξοπλισμένες

Οι νέες 911 Turbo και 911 Turbo S αποκαλύφθηκαν στο διαδίκτυο, πριν κάνουν πρεμιέρα για το κοινό τον Ιανουάριο του 2016 στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ. Άμεσα διαθέσιμες (στη Γερμανία από τα τέλη Ιανουαρίου) τόσο σε coupe όσο και σε cabrio αμάξωμα, οι νέες Porsche εμφανίζουν αυξημένη ισχύ κατά 20 ίππους σε σχέση με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

Στην περίπτωση της 911 Turbo, ο επίπεδος 6κύλινδρος 3.8 με το διπλό turbo αποδίδει 540 PS, ενώ στην έκδοση S 580 PS. Στην πρώτη περίπτωση η μεγαλύτερη ιπποδύναμη έχει επιτευχθεί μέσω τροποποιημένων στομίων εισαγωγής στην κυλινδροκεφαλή, νέα μπεκ ψεκασμού και υψηλότερη πίεση καυσίμου. Στη δεύτερη (αυτή της Turbo S) μέσω τοποθέτησης νέων turbo μεταβλητής γεωμετρίας.

Επιπλέον, οι κινητήρες φέρουν λειτουργία dynamic boost, για ακόμη καλύτερη απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Όταν π.χ. ο οδηγός αφήνει για λίγο το πόδι από το γκάζι, σταματά απλά ο ψεκασμός καυσίμου ενώ η πεταλούδα γκαζιού παραμένει ανοικτή. Έτσι, ο κινητήρας αντιδρά χωρίς καθυστέρηση τη στιγμή που ο οδηγός θα πατήσει και πάλι το γκάζι. Η συγκεκριμένη λειτουργία γίνεται πιο αισθητή στις θέσεις Sport και Sport Plus.

Η επιτάχυνση 0-100 πέφτει πλέον κάτω από τα 3 sec στην περίπτωση της 911 Turbo S coupe (2,9 sec) και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 330 km/h (από 318 km/h στο απερχόμενο μοντέλο). Οι αντίστοιχοι αριθμοί για την 911 Turbo είναι 3 sec και 320 km/h. Παρά την βελτίωση στα δυναμικά χαρακτηριστικά, η Porsche ανακοινώνει μείωση στην κατανάλωση χάρη σε επεμβάσεις στη χαρτογράφηση κινητήρα και κιβωτίου (9,1 lt/100 km για τις coupe και 9,3 lt/100 km για τις cabrio).

Η απόλαυση αυξάνεται και άλλο με το πακέτο Sport Chrono, με νέο τιμόνι που αντλεί έμπνευση από την υβριδική 918 Spyder και ενσωματώνει τον περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή των τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: Normal, Sport, Sport Plus και Individual. Το κουμπί στο κέντρο του διακόπτη ονομάζεται Sport Response και προσφέρει επιπλέον επιτάχυνση για διάστημα 20 sec.

Οι αλλαγές συνεχίζονται στον εξοπλισμό (π.χ. σύστημα υποβοήθησης για αλλαγή λωρίδας ή ανύψωση του εμπρός άξονα για πέρασμα από δύσκολα σημεία), τη σχεδίαση, τις νέες 20άρες ζάντες αλουμινίου, το σύστημα πολυμέσων με online πλοήγηση κ.α. Όλα αυτά σε τιμές που στη Γερμανία αρχίζουν από τα 175.000 ευρώ (203.000 για την Turbo S).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.