Οι βελτιωτές της xXx Performance βάζουν χέρι στον 3,9 λίτρων κινητήρα της Ferrari 488 GTB και τον εκτοξεύουν στα πάνω από 1.000 άλογα.
Από το εργοστάσιο το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari εξοπλίζεται από έναν 8κυλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής.
Η xXx Performance έχει εξελίξει 3 διαφορετικά στάδια βελτίωσης για το συγκεκριμένο κινητήρα. Στο πρώτο στάδιο η ισχύς του κινητήρα σκαρφαλώνει στους 750 ίππους και στα 830 Νm ροπής, ενώ στο αμέσως επόμενο στάδιο, η δύναμη ανεβαίνει κατά 100 ίππους, δηλαδή αγγίζει τους 850, ενώ η ροπή φτάνει τα 930 Nm.
Το πιο hardcore βελτιωτικό στάδιο είναι το τρίτο, όπου σε αυτό η ιπποδύναμη ξεπερνάει τους 1.000 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 1.250 Nm, νούμερα που κάνουν τη βελτιωμένη 488 GTB πιο ισχυρή ακόμα κι από την FXX K, η οποία είναι κατασκευασμένη για χρήση πίστας.
Και τα τρία βελτιωτικά στάδια περιλαμβάνουν επαναπρογραμματισμό του εργοστασιακού εγκεφάλου, χειροποίητη εισαγωγή, ενώ διαφορετικό είναι και το σύστημα εξαγωγής, το οποίο έχει ελεγχόμενα κλαπέτα και μεγαλύτερες σωληνώσεις, μειώνοντας έτσι το back pressure, προσδίδοντας παράλληλα και τον πιο επιθετικό ήχο.
Βελτιωμένη είναι όμως και η εμφάνιση της 488 GTB. Στο εμπρός τμήμα έχει προστεθεί ένα ανθρακονημάτινο spoiler, πιο επιθετικά μαρσπιέ, ενώ πίσω υπάρχει ένας νέος διαχύτης, ο οποίος συμβάλλει στην ακόμα καλύτερη αεροδυναμική. Νέοι είναι και οι καθρέπτες, ενώ κερασάκι στην τούρτα είναι οι αεραγωγοί που έχουν τοποθετηθεί δίπλα στα πίσω φανάρια.
Η xXx Performance έβαλε το χεράκι της και στην ανάρτηση της Ferrari. Εκεί υπάρχει ένα νέο σετ ελατηρίων, το οποίο χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 35 χλστ. Και επειδή το αυτοκίνητο χαμήλωσε τρομερά, τοποθέτησαν ένα υδραυλικό σύστημα ρύθμισης του ύψους για αύξησή του, όταν κριθεί απαραίτητο.
Οι επιδόσεις του κτήνους δεν έχουν γίνει γνωστές από την xXx Performance. Αλλά βάλτε με το μυαλό σας τι 0-100 χλμ/ώρα θα προσφέρει στο τρίτο στάδιο βελτίωσης, όταν η εργοστασιακή 488 GTB χρειάζεται μόλις 3 δλ. και η τελική αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.