ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Elextra EV: To ηλεκτρικό σούπερκαρ από την Ελβετία (φώτο)

Elextra EV: To ηλεκτρικό σούπερκαρ από την Ελβετία (φώτο)

Γύρω στις 450.000 ευρώ θα κοστίζει το νέο ηλεκτρικό σούπερκαρ με το όνομα Elextra το οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη… 

Η Ελβετία κοντεύει να ανακηρυχθεί σε πρωτεύουσα των e-σούπερκαρ, καθώς Porsche Mission E και Nio EP9 σχεδιάστηκαν από τον Robert Palm, επικεφαλής του σχεδιαστικού οίκου Classic Factory. Βέβαια το πρότζεκτ του Elextra συμπεριλαμβάνει και πολλές ακόμη φίρμες που συμβάλλουν η καθεμία από την πλευρά της στο δικό της τομέα εμπειρογνωμοσύνης.

Ο Robert Palm δήλωσε στο βρετανικό Autocar ότι το πρότζεκτ μόλις μπήκε στη δεύτερη φάση του, που σημαίνει ότι η δουλειά έφυγε πλέον από το σχεδιαστήριο: «Θα πρέπει να είμαστε σε θέση να ξεκινήσουμε σοβαρά κατά τις επόμενες εβδομάδες. Στόχος μας είναι να έχουμε ένα πρωτότυπο την επόμενη άνοιξη».

Μολονότι το Elextra παραμένει σε φάση κόνσεπτ, επιβεβαιώθηκε ότι το 4πορτο και 4θέσιο σούπερκαρ θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρομοτέρ σε μια τετρακίνητη διαμόρφωση. Η ισχύς του προβλέπεται να φτάνει τους 670 PS, νούμερο που θα το καθιστά ικανό να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 2,3 δευτερόλεπτα, αλλά από την άλλη η ανώτατη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Η παραπάνω επίδοση κάνει το Elextra ταχύτερο σε αυτή τη μέτρηση από το σημερινό ταχύτερο αυτοκίνητο στην αγορά που είναι το Tesla Model S 100kWh, κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερο από τη Mission E και τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου από το Nio EP9. Να θυμίσουμε ότι αυτό το τελευταίο είναι που προσφάτως έθεσε και το νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο δρόμου στο Nürburgring.

To ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Elextra λέγεται ότι είναι ικανό να ρυθμίζει ανεξάρτητα την ισχύ στον εμπρός και στον πίσω άξονα, προκειμένου να ενισχύει τη δυναμική ισορροπία και την ελκτική πρόσφυση του αυτοκινήτου. Η προβλεπόμενη αυτονομία που του δίνουν η μπαταρίες του φτάνει τα 610 km με μία φόρτιση, κατατάσσοντάς το σε αυτόν τον τομέα στην ίδια θέση με την επίσης προβλεπόμενη αυτονομία της Porsche Mission E.  

Η δομή του Elextra, το αμάξωμα όπως και οι τροχοί είναι ανθρακονημάτινα προκειμένου το βάρος να κρατηθεί χαμηλά. Τα δύο ηλεκτρομοτέρ αφήνουν ικανό χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος, καθώς και πορτμπαγκάζ 400 λίτρων. Μπορεί αν ακούγεται μεγάλο και πράγματι είναι 30 lt παραπάνω από το αντίστοιχο της McLaren 570GT, αλλά το Elextra διαθέτει και μεγαλύτερο αποτύπωμα στο δρόμο.

Οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες του Elextra μόλις δόθηκαν στη δημοσιότητα και δείχνουν ένα αυτοκίνητο με έντονη γωνία καπό, λεπτά φανάρια, φαρδιά γραμμή στους «ώμους» και επιμηκυμένη οροφή. Πίσω, οι κολόνες σε σχήμα «V» δείχνουν να «πέφτουν» από την οροφή, επεκτεινόμενες στα πλευρά του αυτοκινήτου. 

Ο Robert Palm επιβεβαίωσε ότι το φτερά «παράγουν την ίδια κάθετη αεροδυναμική πίεση με μια πτέρυγα», αλλά και αυτή η μοναδική φόρμα τους σημαίνει ότι δεν εμποδίζουν την ορατότητα μέσω του πίσω κρυστάλλου. «Πρόκειται για ένα σούπερκαρ που μπορεί να δεις από το πίσω τζάμι του», είπε ο Palm.

Το Elextra θα χρησιμοποιηθεί ως δείγμα νέας τεχνολογίας από τις πολλές φίρμες που συμμετέχουν στο πρότζεκτ, αλλά ο Palm δεν θέλησε σε αυτή τη φάση να αποκαλύψει ποιες φίρμες και ποια νέα συστήματα θα ενσωματώσει το αυτοκίνητο. «Δεν πρόκειται για ένα ακόμη πρότζεκτ ηλεκτρικού αυτοκινήτου», σημείωσε εμφατικά.

Εάν η εξέλιξη βαδίσει σύμφωνα με το πρόγραμμα, 100 αυτοκίνητα θα μπουν στην παραγωγή και θα κατασκευαστούν από ένα Γερμανό κατασκευαστή με έδρα τη Στουτγάρδη. Ο Palm αποκάλυψε επίσης ότι το Elextra θα τιμάται ανάμεσα στις 400 και 450 χιλιάδες ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για την κατασκευή αυτοκινήτων πέρα από το αρχικό κινούμενο πρωτότυπο, αλλά η φίρμα Elextra θα μπορούσε να ακολουθήσει το παράδειγμα του Nio και να κατασκευάζει πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως SUV και χάτσμπακ, αν το σούπερκάρ της αποδειχτεί επιτυχημένο. «Θα μπορούσαμε ακόμα και να προχωρήσουμε στη δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου», συμπλήρωσε ο Palm.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.