ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Είμαστε βέβαιοι ότι Ελεωνόρα θα δοξάσει (και αυτή...) το όνομα της Ελλάδας στην Ευρωβουλή!

Δείτε γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατάκλυζαν τους δρόμους το 1900 – Τι έγινε και επικράτησε η βενζίνη

Δείτε γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατάκλυζαν τους δρόμους το 1900 – Τι έγινε και επικράτησε η βενζίνη

Όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν μία αναπτυσσόμενη βιομηχανία, στις αρχές του 20ου αιώνα, οι Αμερικανοί αγόραζαν περισσότερα ηλεκτρικά από ότι βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

Μάλιστα σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το 38% των αυτοκινήτων το 1900 ήταν ηλεκτρικά, το 40% ατμοκίνητα και μόλις το 22% βενζινοκίνητα.

Η ατμοκίνηση ήταν η πιο παλιά και πλέον κατανοητή μορφή κινητήρα στις αρχές του 20ου αιώνα, όμως ο ηλεκτρισμός ήταν μία καινούργια και ιδιαίτερα “καυτή” τεχνολογία.

Τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα ο ηλεκτρισμός έκανε τα αδιανόητα… δυνατά, περιλαμβανομένων του τηλεφώνου, του λαμπτήρα, των ταινιών και του ραδιοφώνου. Κάποιοι από τους πρωτοπόρους εφευρέτες της εποχής, όπως οι Edison και Tesla, άνοιξαν τον δρόμο για επενδύσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τον Tim Urban, του waitbutwhy.com, αν κάποιος καλούνταν το 1900 να τοποθετήσει τα χρήματά του σε έναν από τους κινητήρες της εποχής, τον ατμοκινητήρα εξωτερικής καύσης, τον βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτρικό κινητήρα, θα επένδυε τα χρήματά του στον ηλεκτροκινητήρα.

Ακόμα και οι New York Times της εποχής προτιμούσαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφού υποστήριζαν ότι ήταν λιγότερο θορυβώδη, καθαρότερα και φθηνότερα.

Όμως το 1908 ο Henry Ford με το θρυλικό ομώνυμο Model T άλλαξε τα πάντα. Ήταν γρήγορο, ισχυρότερο και κυρίως φθηνότερο.

Ο Ford εξέλιξε τους βενζινοκινητήρες γρηγορότερα από κάθε άλλον κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και έως το 1914 είχε κυριαρχήσει στην αγορά αφού το 99% των Αμερικανών είχαν αυτοκίνητα που έκαιγαν βενζίνη ή γκάζι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν αδύνατον να επιτύχουν το μοντέλο κέρδους του Ford και έως το 1920 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είχαν πάψει να κυκλοφορούν.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.