ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Αυτοκίνητο θα ανεφοδιάζεται κάθε 100 χρόνια- Ποιοι δεν θέλουν να κατασκευαστεί και γιατί (φωτό, βίντεο)

Αυτοκίνητο θα ανεφοδιάζεται κάθε 100 χρόνια- Ποιοι δεν θέλουν να κατασκευαστεί και γιατί (φωτό, βίντεο)

Αν το αυτοκίνητο σας τροφοδοτείται με θόριο, τότε δε θα χρειαστεί ποτέ ξανά να ανεφοδιαστείτε με καύσιμα. Το θόριο που θα του έχετε βάλει αρχικά, θα διαρκέσει τόσο πολύ καιρό, που μάλλον όταν θα φτάσει η επόμενη φορά που θα πρέπει να του ξαναβάλετε δεν θα… έχετε αυτοκίνητο. Θα έχει φτάσει πια στα τελευταία του!

Πίσω στο 2009, η Loren Kulesus – μια ευφάνταστη ψηφιακή σχεδιάστρια – είχε μια πολύ περίεργη ιδέα. Έτσι σχεδίασε το πρόγραμμα Cadillac World Thorium Fuel Concept. Ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις και σχεδιασμός παραπέμπει κατευθείαν στο μέλλον, το ιδιαίτερο σημείο είναι η τροφοδοσία του.

Η βασική πηγή ενέργειας είναι ένα ήπια ραδιενεργό μέταλλο, και ένα από τα πιο πυκνά υλικά που είναι γνωστά στην φύση, το θόριο. thorium-laser-car-technology4

Το στοιχείο είναι ραδιενεργό και γιαυτό η ερευνητική ομάδα της εταιρείας που το κατασκεύασε η Laser Power Systems χρησιμοποιεί πολύ μικρές ποσότητες για να θερμάνει νερό, να παράγει ατμό και να θέσει σε λειτουργία τη τουρμπίνα.

Γιατί το Θόριο είναι ένα από τα πιο πυκνά υλικά στον πλανήτη. Ένα μικρό δείγμα του περιέχει 20 εκατομμύρια φορές περισσότερη ενέργεια από ό, τι ένα παρόμοιου μεγέθους δείγμα άνθρακα, γεγονός που το καθιστά την ιδανική πηγή ενέργειας. thorium-laser-car-technology3

«Το γεγονός είναι», αναφέρει ο Δρ. Τσαρλς Στίβενς, διευθύνων σύμβουλος της Laser Power Systems, «ότι κινητήρες αυτοκινήτων που λειτουργούν με θόριο δε θα κατασκευαστούν πολύ σύντομα. Τα αυτοκίνητα δεν είναι το πρωταρχικό μας συμφέρον γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θέλουν απλά να τα αγοράσουν.

Είπε επίσης ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εστιάζουν στο να κερδίζουν χρήματα από την βιομηχανία καυσίμων και από τους κινητήρες βενζίνης και θα χρειαστούν τουλάχιστον δυο δεκαετίες για να αλλάξει αυτό. 600x420xcadillac-world-thorium-fuel-concept-3.jpg.pagespeed.ic.ssgSJkLYYp

«Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούμε το θόριο στον υπόλοιπο κόσμο» είπε ακόμη ο Στίβενς. Πιστεύει ότι μια τουρμπίνα που λειτουργεί με θόριο, περίπου στο μέγεθος ενός κλιματιστικού, θα μπορούσε να παρέχει φτηνή ενέργεια σε εστιατόρια, ξενοδοχεία, κτίρια με γραφεία, ακόμη και σε ολόκληρες μικρές πόλεις που βρίσκονται σε περιοχές που δεν έχει φτάσει η ηλεκτρική ενέργεια.

Σύμφωνα με τον Στήβενς κάποια στιγμή θα έρθει η μέρα που το θόριο θα μπορεί να τροφοδοτήσει και μεμονωμένες κατοικίες. Ο Στήβενς κατανοεί ότι οι άνθρωποι μπορεί να είναι δύσπιστοι με τη χρήση του, λόγω του ότι είναι ραδιενεργό.

Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, οποιαδήποτε τέτοια ανησυχία είναι αβάσιμη. «Η ακτινοβολία που αναπτύσσεται μπορεί να θωρακιστεί απλά και μόνο με ένα κομμάτι από αλουμινόχαρτο» είπε ο Στήβενς. «Εκτίθεστε σε μεγαλύτερη ακτινοβολία όταν βγάζετε ακτινογραφία για να δει ο οδοντίατρος σας ποιο δόντι σας είναι χαλασμένο!»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.