ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Ραγδαίες αλλαγές στην τεχνολογία των αυτοκινήτων (φωτό)

Ραγδαίες αλλαγές στην τεχνολογία των αυτοκινήτων (φωτό)

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δαπανούν τεράστια κονδύλια για να προλάβουν τις ραγδαίες αλλαγές που θα γίνουν άμεσα στο χώρο του αυτοκινήτου.

Ποιο θα είναι το μέλλον των βενζινοκίνητων η πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, οι επικεφαλείς των αυτοκινητοβιομηχανιών το γνωρίζουν πολύ καλά και για αυτό προσπαθούν να προλάβουν το αύριο.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς είπε ότι το μέλλον στην αυτοκίνηση θα είναι εντυπωσιακό . Μέσα σε μια δεκαετία θα γίνουν τόσες αλλαγές όσες δεν έγιναν τα τελευταία 60 χρόνια.


Από τη μια οι νόμοι για την προστασία του Περιβάλλοντος γίνονται ολοένα και πιο σκληροί αφού ζητούν να μειωθεί ακόμη περισσότερο η ρύπανση στο περιβάλλον. Μέχρι το 2021 τα CO2/kg θα είναι κάτω από τα 95g.

Φαντασθείτε ότι το 1995 το όριο ήταν 186 g, το 2015 ήταν 119,60 g και το 2021 θα είναι 95g.

Σιγά σιγά στο λεξιλόγιο μας θα μπουν τρία γράμματα. Το RDE που σημαίνει real Driving Emission. Ήδη δόθηκε χρονοδιάγραμμα και ξεκίνησαν οι μετρήσεις των μικροσωματιδίων . Όπως είπε η Ελεάννα Βήττα, διευθύντρια Μάρκετιγνκ της Toyota Ελλάς ,θα έχουμε νέα διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP . Τι θα είναι αυτό; Θα είναι ο νέος τρόπος μετρήσεων στην κατανάλωση και τους ρύπους αλλά σε πραγματικές συνθήκες και όχι όπως γίνεται μέχρι τώρα .


Όταν για παράδειγμα κάνουμε τέστ σε ένα αυτοκίνητο και η μέση κατανάλωση με το δικό μας τρόπο οδήγησης είναι 6 λίτρα αλλά οι εργοστασιακές μετρήσεις λένε 3,7 , τότε η διαφορά είναι μεγάλη. Αυτό γίνεται γιατί τα εργοστάσια κάνουν μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες σε μια πίστα κρατώντας σταθερή ταχύτητα ενώ εμείς οδηγούμε το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Με ανηφόρες, κατηφόρες, φανάρια, δρόμους με κίνηση αλλά και δρόμους χωρίς κίνηση.


Στο εξής οι μετρήσεις θα είναι σε πραγματικές συνθήκες ( WLTP) . Με το νέο τρόπο μέτρησης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έρθουν πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης και έτσι θα προσπαθήσουν να κατασκευάσουν εναλλακτικούς κινητήρες για μεγαλύτερη προστασία στο περιβάλλον. Ήδη η Toyota ξεκίνησε να «απλώνει» την υβριδική τεχνολογία από το μικρότερο έως το μεγαλύτερο μοντέλο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.