ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

Με νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων το Ford Transit

Με νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων το Ford Transit

Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή ενός νέου, αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 10 σχέσεις μετάδοσης, το οποίο αποτελεί προαιρετική επιλογή για τις εκδόσεις του Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με την Ford το κιβώτιο αυτό προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και απαράμιλλη αντοχή, σε συνδυασμό με ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.800 kg.2

Θα είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα ντίζελ 2.0 EcoBlue 170 PS. Το νέο αποδοτικό νέο κιβώτιο της Ford προσφέρει εξαιρετική αντοχή, βελτιωμένες επιδόσεις και μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης. Το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων είναι ιδανικό για οχήματα διανομής τροφίμων, οχήματα έκτακτης ανάγκης, μετατροπές τροχόσπιτων, αλλά και για την εργοστασιακή έκδοση minibus του Ford Transit.

Φέροντας την υπογραφή των μηχανικών της Ford, το νέο αυτό κιβώτιο αποτελεί προϊόν εσωτερικής εξέλιξης της εταιρείας, όντας δοκιμασμένο στο παρελθόν σε διάφορά μοντέλα της μάρκας, όπως είναι τα βραβευμένα Ranger και F150 και η υψηλών επιδόσεων Mustang. Το ευφυές κιβώτιο ταχυτήτων της Ford είναι σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί το κόστος καυσίμου για ιδιοκτήτες και χρήστες χάρη στην αραιή κλιμάκωση των σχέσεών του, η οποία επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών.

Το νέο κιβώτιο για μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς προστίθεται στο σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων που λανσαρίστηκε για το Transit το 2019, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι πιο οικονομικοί σε κατανάλωση και εξηλεκτρισμένοι κινητήρες, το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων πλαισιώνει το υπάρχουν αυτόματο των 6 σχέσεων, το οποίο παραμένει διαθέσιμο για τις «χαμηλών βαρών» προτάσεις του Ford Transit με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Προσομοιώσεις σε υπολογιστή βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της αρχιτεκτονικής του κιβωτίου, εξισορροπώντας τα οφέλη από τις περισσότερες σχέσεις μετάδοσης με τις απώλειες ενέργειας που προκύπτουν κατά τη διάρκεια των συχνότερων αλλαγών. Όμως, ένα κιβώτιο ταχυτήτων με 10 σχέσεις, το οποίο έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται υψηλότερη ισχύ και ροπή και να εμπλέκει ανά πάσα στιγμή την κατάλληλη σχέση, αποδείχτηκε πως είναι η τέλεια επιλογή.

Η τεχνολογία Casting-Integrated Direct Action Solenoid (CIDAS) της Ford είναι μία από τις 20 που κατοχυρώθηκαν κατά τη διάρκεια εξέλιξης του εν λόγω κιβωτίου. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνει την ακρίβεια πίεσης του συμπλέκτη και μειώνει το χρόνο σύμπλεξης/αποσύμπλεξης ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές των σχέσεων – γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την παροχή περισσότερης ροπής σε συνθήκες λειτουργίας αυξημένου φόρτου. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν λιγότερο γκάζι για να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα σε θέματα επιδόσεων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Συνεργάζεται με την τεχνολογία Auto Start-Stop ώστε να επιτυγχάνεται ακόμα καλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Η επιτάχυνση που παρέχει είναι ομαλή και προοδευτική τόσο στις χαμηλές ταχύτητες, όσο και κατά την εκκίνηση του οχήματος στάση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.