ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

K.Καραμανλής: «Μεγάλες επενδύσεις στους σιδηρόδρομους – Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μόλις 3.5 ώρες»

K.Καραμανλής: «Μεγάλες επενδύσεις στους σιδηρόδρομους – Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μόλις 3.5 ώρες»

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής μέσα από δηλώσεις του σε τηλεοπτική εκπομπή ξεκαθάρισε ότι θα πραγματοποιηθούν τεράστιες επενδύσεις στους σιδηρόδρομους, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη που θα διαρκεί μόλις 3.5 ώρες.

Όσον αφορά στην αντιμετώπιση του κορωνοϊού, ο κ. Καραμανλής στάθηκε στη χρήση της μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σύμφωνα με τις συμβουλές των ειδικών. Αποκάλυψε μάλιστα ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να επανέλθει ο θεσμός των βοηθών επιβατών, σημειώνοντας όμως ότι μόνο η Αστυνομία έχει την αρμοδιότητα για πρόστιμα.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοινώθηκαν τρία άμεσα και τρία μεσοπρόθεσμα μέτρα για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

«Σπάμε ένα δεκαετή κύκλο υποεπένδυσης και επενδύει αυτή η κυβέρνηση 500 και πλέον εκατομμύρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», δήλωσε ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας ότι σύντομα η εικόνα θα αλλάξει. Ανέφερε ειδικότερα ότι 200 επιπλέον λεωφορεία μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ στην Αθήνα αναμένονται μέχρι τέλη Οκτωβρίου– αρχές Νοεμβρίου και μέχρι το τέλος του χρόνου με αρχές Ιανουαρίου θα προστεθούν άλλα 300 λεωφορεία στο στόλο της πρωτεύουσας μέσω leasing, δηλαδή θα υπάρξει αύξηση του στόλου σε ποσοστό 50%.

Μεγάλες επενδύσεις στους σιδηρόδρομους

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα. Δήλωσε ότι μέχρι το τέλος του 2021 το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διαρκεί πλέον μόλις τρεισήμισι ώρες. Ανέφερε ότι έχει συμφωνήσει με το δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη για τη μερική υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, ώστε το τρένο να φτάνει στο λιμάνι και να σταματήσει να χωρίζει την πόλη στα δύο. Αναφέρθηκε επίσης στη σύνδεση των λιμένων της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, τη λεγόμενη πεδινή χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας, που θα δώσει πολύ μεγάλη ώθηση στη βιομηχανία των Logistics.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.