ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

Ν.Κεραμέως: «Τα πολλά τεστ μας προσφέρουν μια πιο ασφαλή κοινωνία»

Κακοκαιρία Ελπίς: Σύσκεψη το μεσημέρι για τα σχολεία

Ν.Κεραμέως: «Τα πολλά τεστ μας προσφέρουν μια πιο ασφαλή κοινωνία»

Η Νίκη Κεραμέως, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής της συνέντευξης, μίλησε για τον κορωνοϊό και τα εκατομμύρια τεστ στα οποία έχει υποβληθεί και συνεχίζει να υποβάλλεται η εκπαιδευτική κοινότητα.

Όπως είπε η υπουργός Παιδείας, «τα πολλά τεστ μας προσφέρουν μια πιο ασφαλή κοινωνία», ενώ όπως επεσήμανε τα κρούσματα μειώθηκαν αισθητά προοδευτικά σε σχέση με τον πρώτο υποχρεωτικό έλεγχο μαθητών και εκπαιδευτικών μετά από τις διακοπές των Χριστουγέννων. Μάλιστα, όπως είπε, χάρη στην ομαδική και άμεση ιχνηλάτηση που γίνεται σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος, σε ποσοστό μόλις 0.03% ανέρχονται τα τμήματα που έχουν κλείσει σε όλη την Ελλάδα.

Η κ. Κεραμέως είπε ακόμη πως μετά από τους 560.000 μαθητές και φοιτητές που έλαβαν voucher 200 ευρώ στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα», ελήφθη μέριμνα για την χορήγηση voucher και για όλους τους εκπαιδευτικούς, χωρίς κριτήρια, ενώ ήδη έχουν παραγγελθεί διαδραστικοί πίνακες για όλα τα σχολεία από το Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς όπως σχολίασε πλέον υπάρχει σημαντικό ψηφιακό κομμάτι στην καθημερινή λειτουργία της εκπαίδευσης και των μαθημάτων.

Κεραμέως: Η ύλη μειώθηκε πέρσι όταν τα σχολεία έμειναν κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα

Ερωτηθείσα εάν θα υπάρξει μείωση της ύλης, κυρίως στα μαθήματα της Γ΄ Λυκείου και των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η Υπουργός Παιδείας απάντησε πως «η ύλη μειώθηκε πέρσι όταν τα σχολεία έμειναν κλειστά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Φέτος δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Η μείωση ύλης δεν βοηθάει και τα ίδια τα παιδιά, γιατί οι εξεταστές αναγκάζονται να πηγαίνουν σε “βάθος” και να βάζουν πιο δύσκολα θέματα».

Κεραμέως: Δεν μπορεί να γίνονται Τμήματα μόνο για την ενίσχυση της οικονομίας μιας περιοχής

Σχετικά με τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις Τμημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, η Νίκη Κεραμέως είπε πως «η προηγούμενη Κυβέρνηση ίδρυσε πάνω από 150 πανεπιστημιακά τμήματα. Είναι χρόνια το πρόβλημα. Ιδρύονταν τμήματα χωρίς να υπάρχει μελέτη χρησιμότητας. Είμαστε σε διάλογο με τα πανεπιστήμια για τα τμήματα που χρειάζεται η χώρα μας για τα παιδιά μας και για την ανάπτυξη της χώρας. Δεν μπορεί να γίνονται Τμήματα μόνο για την ενίσχυση της οικονομίας μιας περιοχής».

Κακοκαιρία Ελπίς: Σύσκεψη το μεσημέρι για τα σχολεία

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για τη λειτουργία των σχολείων, εν μέσω της κακοκαιρίας «Ελπίδα», η υπουργός Παιδείας είπε πως «Θα γίνει η ευρεία σύσκεψη το μεσημέρι, θα ληφθούν οι αποφάσεις και ακολούθως οι περιφερειάρχες και οι δήμοι θα βγάλουν ανακοινώσεις. Προφανώς προσαρμόζεται η ζωή μας όταν έχουμε ακραίες συνθήκες», ωστόσο διευκρινίζοντας πως και να μείνουν κλειστά τα σχολεία, δεν θα χαθούν τα μαθήματα, καθώς θα γίνουν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης, όπως συχνά συμβαίνει ενδεικτικά στην Φλώρινα, λόγω κακοκαιρίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.