Χ.Σπίρτζης: «Οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι θα ολοκληρωθούν έως το Μάρτιο του 2017»

Χ.Σπίρτζης: «Οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι θα ολοκληρωθούν έως το Μάρτιο του 2017»

Αναλυτικά στοιχεία για τις διαπραγματεύσεις που πέτυχε το ελληνικό δημόσιο, για την επανεκκίνηση των κολλημένων έργων και τη λειτουργική ολοκλήρωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων έως τον Μάρτιο του 2017 παρουσίασε ο υπουργός Υποδομων, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης. Ο Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο”. υπογράμμισε, ότι τα κολλημένα έργα και οι διεκδικήσεις των παραχωρησιούχων, ήταν αποτέλεσμα των συμβάσεων που κληρονόμησε η σημερινή κυβέρνηση από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, τις οποίες χαρακτήρισε «συμβάσεις αθλιότητας». Παράλληλα επισήμανε ότι η «η αξιωματική αντιπολίτευση{ …} δημιουργεί γκρίζες ζώνες και σύγχυση, τη στιγμή που αυτοί έκαναν αυτές τις συμβάσεις».

Ο υπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά ότι στον αυτοκινητόδρομο «Μορέας», «{…} από τα 536 εκατομμύρια που ήταν οι απαιτήσεις, συμφωνήθηκαν 170 εκατομμύρια και επιπλέον σε αυτά πήραμε την παράδοση δύο οδικών μελετών συνολικής προεκτιμώμενης δαπάνης 12,3 εκ. Ευρώ».

Αναφερόμενος στα πλέον των 350 εκατ. ευρώ, που κέρδισε το Ελληνικό Δημόσιο μόνον στο «Μορέα», από την επαναδιαπραγμάτευση που έκανε η κυβέρνηση και το ΥΠΟΜΕΔΙ, διασφαλίζοντας παράλληλα την ολοκλήρωση του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε: «Αυτό δείχνει και το πόσο σκληρά και κάτω από ποιες συνθήκες διαπραγματευτήκαμε έναν-έναν του δρόμους, ένα-ένα τα έργα που κληρονομήσαμε και τις συνέπειες που είχαν αυτά».

Ο υπουργός ΠΟΜΕΔΙ τόνισε ότι η νέα κυβέρνηση παρέλαβε «σε τραγική κατάσταση» και «σχεδόν μηδενισμένο» το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων σημειώνοντας, ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο προχωρούν σε αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Σημείωσε ακόμη, ότι: «Είχαμε ένα κουτσουρεμένο ΕΣΠΑ για τη νέα προγραμματική περίοδο, το ΣΕΣ, είχαμε πλήθος παλιών έργων που έπρεπε ή ήταν στον προγραμματισμό της προηγούμενης κυβέρνησης για να συνεχιστούν και να δεσμεύσουν πόρους από το νέο ΣΕΣ, γιατί δεν είχαν ολοκληρωθεί τα έργα και αυτό που κάναμε ήταν να επισπεύσουμε διαδικασίες, να τρέξουμε τα έργα όχι μόνο των υποδομών και των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής. Γι’ αυτό και είχαμε τα αποτελέσματα που έχουν ανακοινωθεί, να είμαστε η πρώτη χώρα στην απορρόφηση από το προηγούμενο χρηματοδοτικό πλαίσιο και αυτό που φροντίσαμε είναι να αποδεσμεύσουμε όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα μπορούσαμε από το νέο ΕΣΠΑ, για να μπορέσουν να γίνουν και να υλοποιηθούν περισσότερα έργα.

Αυτό ως δυναμική μας έφερε με συνεννόηση και συνεργασία με τις Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να οδηγηθούμε στο να ολοκληρωθούν και τα μεγάλα έργα υποδομών που τρέχουν, τον Μάρτιο του ’17. Να επιταχύνουμε, να διαπραγματευτούμε συμβάσεις που δέσμευαν τη χώρα, που είχαν ήδη αναθεωρηθεί μια φορά, που ήταν πάρα πολύ δυσμενείς».

Για την Ιόνια Οδός ανέφερε πως θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017 και θα λειτουργεί μεγάλο μέρος από το Φθινόπωρο. Από 410 εκατομμύρια ευρώ τελικά θα στοιχίσει 174 εκατομμύρια ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Ε65 θα συνδέει την ΠΑΘΕ με τις Θεσσαλικές πόλεις. Το συνολικό κόστος, υπογράμμισε, δεν θα ξεπερνάει τα 67 εκατομμύρια ευρώ από τα 250 εκατομμύρια ευρώ που προβλέπονταν στον προηγούμενο σχεδιασμό της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί τα Τέμπη, η Ολύμπια Οδός, η Πατρών – Κορίνθου και η έξοδος για το Ξυλόκαστρο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.