ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Κ.Καραμανλής: «Ο ΣΥΡΙΖΑ εξαπάτησε τους κατοίκους της Κρήτης – Θα δημιουργήσουμε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο»

Κ.Καραμανλής: «Ο ΣΥΡΙΖΑ εξαπάτησε τους κατοίκους της Κρήτης – Θα δημιουργήσουμε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο»

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής κατηγόρησε το ΣΥΡΙΖΑ για εξαπάτηση των κατοίκων της Κρήτης, όσων αφορά το οδικό δίκτυο και τόνισε ότι αναμένεται να προχωρήσουν τα έργα για την υλοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα του νησιού.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως κύριο μέλημα της κυβέρνησης είναι να αποκτήσει η Κρήτη έναν σύγχρονο και κυρίως ασφαλή αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο σημείωσε ότι αυτό που παρέλαβε από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία ήταν «απλά και μόνο μια μολυβιά στον χάρτη με έναν διαγωνισμό εκδήλωσης ενδιαφέροντος, χωρίς καμία απολύτως μελετητική ωριμότητα. Όλο το έργο θα μπορούσε να ενταχθεί στον Ταμείο Ανάκαμψης αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει καλά την δουλειά του, αλλά επί πέντε χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε κάνει απολύτως τίποτα» συμπλήρωσε ο Υπουργός, κάνοντας λόγο για πολιτική εξαπάτηση των κατοίκων της Κρήτης από την προηγούμενη κυβέρνηση.

Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι «μόλις αναλάβαμε τον Ιούλιο του 2019, προχωρήσαμε σε σειρά ενεργειών για τη μελετητική ωρίμανση του έργου. Προχωρήσαμε πρώτα απ’ όλα στη δημοπράτηση και ανάθεση συμβάσεων εκτέλεσης γεωτεχνικών ερευνών και δοκιμών σε όλο το μήκος του τμήματος Χανιά – Νεάπολη και σε μια σειρά από μελέτες που είναι απαραίτητες για τη σωστή σύνταξη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Πιο συγκεκριμένα: για την κτηματογράφηση, για τα τοπογραφικά υπόβαθρα, για τα υδραυλικά έργα στα κατασκευασμένα τμήματα του ΒΟΑΚ, για την Ειδική Οικολογική Αξιολόγηση, για το παράπλευρο δίκτυο για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών.

Τα προχωράμε όλα αυτά με ταχύτητα, ώστε να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στη διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου», συμπλήρωσε ο κ. Καραμανλής. Παράλληλα, σημείωσε ότι «με την αναπροσαρμογή του χρηματοδοτικού μοντέλου του ΒΟΑΚ, έχει εξασφαλιστεί η αποδοχή της χάραξης από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, έχει γίνει μια αρχική κοστολόγηση των παρεμβάσεων που θα πρέπει να γίνουν στις υφιστάμενες Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου, έχουν ξεκινήσει ήδη οι διαδικασίες για την εκπόνηση σειράς μελετών για την οδοποιία, τις γεωλογικές μελέτες κ.λπ.».

Πώς διαμορφώνεται το χρηματοδοτικό μοντέλο

To Χρηματοδοτικό μοντέλο, όπως έχει διαμορφωθεί αυτήν την στιγμή, έχει ως εξής:

  • Πρώτον, τίμημα Μελετών – Κατασκευών σχεδόν 1,5 δισ. ευρώ, με πλήρη πρόβλεψη για την κατασκευαστική αναβάθμιση των υφιστάμενων παρακάμψεων Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου.
  • Δεύτερον, διατηρούμε τα πραγματικά διόδια, όπως προέβλεπε και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, με χρέωση 0,063 ευρώ/χλμ.
  • Τρίτον, κυμαινόμενες πληρωμές από το Ελληνικό Δημόσιο ως ποσοστό των πραγματικών διοδίων.
  • Τέταρτον, χρηματοδοτική Συμβολή Δημοσίου ύψους – το μέγιστο – 800 εκατομμύρια ευρώ.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Η ορθή επιλογή της τεχνικής λύσης είναι καίριας και αποφασιστικής σημασίας για τη βιωσιμότητα του Έργου αλλά και για τη χρηματοδότησή του, με δεδομένο ότι αυτό θα υλοποιηθεί, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, με Σύμβαση Παραχώρησης» τόνισε ο κ. Καραμανλής.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.