Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

17χρονος έκανε πρακτική στη NASA και ανακάλυψε πλανήτη με δύο ήλιους – Είναι 7 φορές μεγαλύτερος από τη Γη (βίντεο)

Όταν τον περασμένο Ιούλιο ο 17χρονος Γουλφ Σούκιερ ξεκινούσε την πρακτική του στο Space Flight Center της NASA, στο Μέριλαντ, σίγουρα δεν περίμενε αυτό που θα συνέβαινε μετά από λίγες μόλις μέρες. Αυτός ο μαθητής λυκείου ανέλαβε στο πλαίσιο ενός πρότζεκτ, να συγκρίνει τη φωτεινότητα των αστεριών. Ενώ δούλευε πάνω σε αυτό, όμως, ο Γουλφ Σούκιερ εντόπισε έναν νέο πλανήτη, 1300 έτη φωτός μακριά, ο οποίος μάλιστα περιστρέφεται γύρω από δύο ήλιους!

Ωστόσο, παρότι δύο οι ήλιοι, ανακάλυψε ότι το ουράνιο σώμα ήταν σχετικά πιο σκοτεινό σε σχέση με τα ουράνια σώματα στο δικό μας ηλιακό σύστημα.

Μετά από έρευνες που έγιναν στους μήνες που μεσολάβησαν αποδείχθηκε ότι, πράγματι, ο Γουλφ είχε ανακαλύψει έναν νέο πλανήτη, επτά φορές μεγαλύτερο από τη Γη. Το μέγεθός του, δηλαδή, είναι παρόμοιο με του Ποσειδώνα και του Κρόνου στο δικό μας ηλιακό σύστημα. Κι επειδή περιστρέφεται γύρω από δύο αστέρια ονομάστηκε «περιβραχιόνιος πλανήτης» ή TOI 1338 b.

Ο Γουλφ Σούκιερ δήλωσε πως εντόπισε τον πλανήτη ενώ μελετούσε την έκλειψη στο σύστημα – το οποίο είναι το μοναδικό γνωστό πλανητικό σύστημα με δύο άστρα.

«Ερευνούσα τα στοιχεία που είχαν σημειώσει οι εθελοντές ως δυαδικό πλανητικό σύστημα, καθώς δύο άστρα περιστρέφονταν μεταξύ τους, προκαλώντας έκλειψη το ένα στο άλλο, όπως φαινόταν από το δικό μας οπτικό πεδίο», τόνισε ο νεαρός. Είχαν περάσει τρεις μέρες από την έναρξη του πρότζεκτ, όταν μελετώντας τα σήματα από το ηλιακό σύστημα που βρίσκονταν σε έκλειψη, ο Γουλφ πρόσεξε στα στοιχεία πως “μπροτά του” είχε έναν νέο πλανήτη.