Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

«Ζωντανά ρομπότ» φτιάχτηκαν για πρώτη φορά από πραγματικά κύτταρα (βίντεο)

Το νέο ρομπότ δεν είναι καμωμένο από μέταλλο, πλαστικό και καλωδίωση, αλλά από ζωντανά κύτταρα!

Όπως μας λένε στη μελέτη τους που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «PNAS», οι Αμερικανοί ερευνητές σκάρωσαν «ζωντανές μηχανές» από κύτταρα που πήραν από έμβρυα βατράχων.

«Χenobots» τα λένε και είναι μικροσκοπικά τερατάκια που επιστρατεύουν αλγορίθμους που μιμούνται τις δυνάμεις της φυσικής επιλογής.

«Πρόκειται για εντελώς καινούριες ζωντανές μηχανές. Δεν είναι ούτε παραδοσιακά ρομπότ ούτε κάποιο γνωστό είδος ζώου. Είναι μια νέα τάξη τεχνουργημάτων: ένας ζωντανός και προγραμματιζόμενος οργανισμός», μας λένε χαρακτηριστικά. «Πρόκειται για 100% DNA βατράχου, αλλά αυτά τα πλάσματα δεν είναι βάτραχοι».

Η νέα μορφή ζωής είναι μικροσκοπική για την ώρα, μπορεί όμως να εκτελεί προγραμματιζόμενες δουλειές. Ένα από αυτά μπορεί να κινείται στο νερό με τη βοήθεια δύο άκρων, ενώ ένα άλλο έχει μια τσέπη που μπορεί να μεταφέρει πράγματα.

Ο πρωταρχικός σκοπός τους είναι να μεταφέρουν φάρμακα μέσα στο σώμα ασθενών ή να καθαρίζουν τις θάλασσες από τη μόλυνση. Πέρα από τις πρακτικές εφαρμογές όμως, ο μεγάλος τους ρόλος είναι η «αποκωδικοποίηση των μυστικών της ζωής»…