ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων Youtuber o 9χρονος Ρ.Κάτζι – Εισέπραξε 30 εκατ. ευρώ σε ένα χρόνο

Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων Youtuber o 9χρονος Ρ.Κάτζι – Εισέπραξε 30 εκατ. ευρώ σε ένα χρόνο

Ένα αγόρι μόλις 9 ετών, ο Ράιαν Κάτζι κατάφερε να εισπράξει μόλις σε ένα χρόνο 30 εκατομμύρια ευρώ από την ενασχόλησή του με το Youtube και να θεωρηθεί ο πιο ακριβοπληρωμένος στον κλάδο του.

Ο μικρός Ράιαν από το Τέξας, κέρδισε 29,5 εκατομμύρια δολάρια μόνο από το κανάλι του στο YouTube, Ryan’s World, αλλά, τα ετήσια κέρδη του είναι ακόμη πιο μεγάλα καθώς οι πωλήσεις περίπου 5000 διαφορετικών ειδών, παιχνιδιών, ρούχων και λοιπών προϊόντων με την επωνυμία Ryan’s World φτάνουν στα 200 εκατομμύρια δολάρια. Επίσης υπέγραψε επίσης μια συμφωνία για δική του τηλεοπτική σειρά στο Nickelodeon, αν και το ποσό της αμοιβής του δεν είναι ακόμη γνωστό.

Ο Κάτζι, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως «παιδί influencer», ξεκίνησε για πρώτη φορά να κάνει βίντεο στο YouTube τον Μάρτιο του 2015 αφού παρακολούθησε άλλα κανάλια με παρουσιάσεις και κριτικές παιχνιδιών και ρώτησε τη μητέρα του: «Γιατί να μην είμαι στο YouTube όταν είναι όλα τα άλλα παιδιά;».

Η οικογένειά του – που άλλαξε το πραγματικό επώνυμό τους Γκουάν σε Κάτζι – τώρα διατηρεί εννέα κανάλια στο YouTube. Το Ryan’s World ήταν το πιο δημοφιλές με 41,7 εκατομμύρια συνδρομητές και 12,2 δισεκατομμύρια προβολές. Το πιο δημοφιλές βίντεο του Κάτζι με τίτλο Huge Eggs Surprise Toys Challenge, έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια προβολές, καθιστώντας το ένα από τα 60 βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube.

Ωστόσο, ο Κάτζι και η οικογένειά του θα έρθουν αντιμέτωποι με έρευνα της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ για ισχυρισμούς ότι οι χορηγοί βίντεο δεν αποκαλύπτονται σωστά. «Σχεδόν το 9% των βίντεο ToysReview έχουν συμπεριλάβει τουλάχιστον μία πρόταση προϊόντος επί πληρωμή που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, μια ομάδα πολύ νεαρή για να διακρίνει μεταξύ μιας διαφήμισης και μιας παρουσίασης», αναφέρει μια καταγγελία στον φορέα ελέγχου προστασίας δικαιωμάτων καταναλωτή. «Αυτές οι διαφημίσεις συχνά απεικονίζουν ανθυγιεινά τρόφιμα».

Μιλώντας με τον 18χρονο Αrava που θέλει να γίνει επαγγελματίας youtuber Ο Benjamin Burroughs, επίκουρος καθηγητής δημοσιογραφίας και μέσων μαζικής ενημέρωσης στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα του Λας Βέγκας, ο οποίος μελετά τις αναδυόμενες τάσεις και τα trends στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προειδοποίησε ότι υπήρχε κίνδυνος να «στοχεύονται» άλλα παιδιά με τρόπους που οι γονείς δεν αναγνωρίζουν. «Ο Ράιαν επιλέγεται από εταιρείες για να παίξει με κάποιο παιχνίδι, ώστε να μπορούν να το δουν και άλλα παιδιά. Αλλά τώρα, ο ίδιος ο influencer έχει γίνει brand που στη συνέχεια τοποθετείται στο Walmart, και στο Target, και στο Amazon», δήλωσε ο Burroughs. «Είναι πολύ σοκαριστικό», πρόσθεσε.

Ο Burroughs είπε ότι έδειξε ενδιαφέρον για το φαινόμενο αφού τα δικά του παιδιά του ζήτησαν να κάνει όσα έκανε και η οικογένεια του Ράιαν. «Σκέφτηκα πως κάτι συμβαίνει εδώ αν τα παιδιά μου αναμένουν από την οικογένειά μας να μοιάζει με την οικογένεια του Ράιαν. Στην οικογένεια του Ράιαν, μπορούν να καταναλώνουν συνεχώς περιεχόμενο και προϊόντα. Ανοίγουν ένα νέο παιχνίδι κάθε μέρα και στη συνέχεια παίζουν με αυτό το νέο παιχνίδι κάθε μέρα, οπότε υπάρχει αυτός ο συνεχής καταναλωτισμός που ενσωματώνεται σε αυτά τα μηνύματα για παιδιά».

Αν και έγινε ένας εκατομμυριούχος πριν καν η ηλικία του γίνει διψήφια, ο Κάτζι λέει πως κάνει τα δικά του όνειρά του: «Θέλω να γίνω gamer», λέει, ενώ ο πατέρας του εξηγεί ότι τα κέρδη του είναι σε καταπίστευμα που δεν μπορεί να αγγίξει μέχρι την ενηλικίωση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.