Η ILFC επιλέγει τον TRENT 1000 για 40 BOEING 787

Η ILFC επιλέγει τον TRENT 1000 για 40 BOEING 787

Η International Lease Finance Corporation (ILFC), η μεγαλύτερη εταιρεία μίσθωσης αεροσκαφών με έδρα τις ΗΠΑ, επέλεξε τους κινητήρες Trent 1000 της  Rolls-Royce για να εξοπλίσουν 40 από τα 74 αεροσκάφη Boeing 787 Dreamliner που έχει παραγγείλει.

Το συμβόλαιο, το οποίο εκτιμάται σε 1,3 δις δολάρια σε τιμές καταλόγου κινητήρων, διαδέχτηκε ένα παλαιότερο συμβόλαιο, που αφορούσε σταθερές παραγγελίες 10 αεροσκαφών και είχε ανακοινωθεί τον Ιούλιο 2006, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς έκθεσης Αεροναυπηγικής του Farnborough.  Τα αεροσκάφη θα παραδίδονται σταδιακά από το 2010 έως και το 2017.

Ο John Plueger, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ILFC δήλωσε: «Οι πελάτες μας επιζητούν ένα συνδυασμό αεροσκαφών και  κινητήρων νέας γενιάς, οι οποίοι να τους δίνουν την ευκαιρία να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους, χωρίς να συμβιβάζονται στις  υπηρεσίες που προσφέρουν. Τα αεροσκάφη, που θα διαθέτουν κινητήρες Trent 1000, θα αποτελούν σημαντικό προσόν στον εκμισθωμένο μας στόλο, διασφαλίζοντας ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της αγοράς».

Ο Sir John Rose, Διευθύνων Σύμβουλος της Rolls-Royce δήλωσε: «Η συμφωνία αυτή αφορά ένα σημαντικό αριθμό αεροσκαφών Boeing 787 της ILFC και αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη παραγγελία που έχουμε λάβει ποτέ από την ILFC. Αποτελεί την απόδειξη της άριστης σχέσης μας με την ILFC- η οποία αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς πελάτες μας. Τα αεροσκάφη αυτά, θα ενσωματωθούν σε στόλους αντίστοιχων εταιριών σε όλο τον κόσμο, επεκτείνοντας το παγκόσμιο στίγμα των εταιριών που έχουν στη υπηρεσία τους κινητήρες Trent».

Το πρώτο σετ κινητήρων έχει τοποθετηθεί στο πρώτο αεροσκάφος 787, το οποίο παρουσιάστηκε δημόσια για πρώτη φορά στο Σιάτλ την Κυριακή 8 Ιουλίου.  Ο κινητήρας Trent 1000 πέταξε για πρώτη φορά τον προηγούμενο μήνα στην πλατφόρμα δοκιμής πτήσεων της Rolls-Royce, ένα τροποποιημένο αεροσκάφος Boeing 747. O κινητήρας Trent 1000, ο οποίος βρίσκεται στο στάδιο των πιστοποιήσεων, έχει αναπτυχθεί ειδικά για τα αεροσκάφος 787 και είναι σχεδιασμένος να ελαχιστοποιεί τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.  Παραλλαγές ενός και μόνο κινητήρα θα παρέχουν ισχύ και στις τρεις σημερινές εκδοχές του αεροσκάφους, παρέχοντας εξοικονόμηση στην επένδυση, στη συντήρηση και σε άλλα λειτουργικά κόστη, ενώ θα προστατεύουν και τη μελλοντική αξία του αεροσκάφους.

Ο στόλος της ILFC περιλαμβάνει 60 αεροσκάφη με κινητήρες Trent, και επιπλέον 50 αεροσκάφη σε παραγγελία, καθιστώντας την εταιρεία το μεγαλύτερο πελάτη της οικογένειας των κινητήρων Trent της Rolls-Royce.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο κινητήρας Trent 1000 θα αποτελέσει τον εναρκτήριο κινητήρα για όλα τα Boeing 787. Η ANA θα ξεκινήσει να λειτουργεί τα 787-8 στα μέσα του 2008, ακολουθούμενη από το μικρής εμβέλειας 787-3 στα μέσα του 2010.  Το ίδιο έτος η Air New Zealand σχεδιάζει να εισέλθει σε υπηρεσία με το αεροσκάφος 787-9. Σταθερές παραγγελίες και παραγγελίες με προαίρεση έχουν γίνει για πάνω από 500 κινητήρες Trent 1000 από 15 αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες εκμίσθωσης συμπεριλαμβανομένων της Air New Zealand, της ΑΝΑ της Icelandair, της LOT Polish Airlines, της Northwest Airlines, της Blue Panorama, της Flyglobespan, της Air China, της Monarch Avianca, της ILFC, της LCAl, της Pegasus και της CIT. Ο κινητήρας Trent 1000 είναι το πέμπτο μέλος της οικογένειας των κινητήρων Trent, ο πρώτος εκ των οποίων τέθηκε σε υπηρεσία το 1995.  Από τη στιγμή που θα τεθεί σε υπηρεσία στο αεροσκάφος 787, η εμπειρία πτήσεων που θα έχει συσσωρευτεί σε όλους τους προηγούμενους κινητήρες Trent θα αντιστοιχεί συνολικά σε 35 εκατομμύρια ώρες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.