ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Δρομολογείται η κάρτα θορύβου για τα δίκυκλα για να περιοριστεί η ηχορύπανση

Δρομολογείται η κάρτα θορύβου για τα δίκυκλα για να περιοριστεί η ηχορύπανση

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή, σχετικά με την υπουργική απόφαση που σχετίζεται με τα δίκυκλα και τους χώρους στάθμευσης τους.

Ο ίδιος ανακοίνωσε πως εξετάζεται το ενδεχόμενο να επανέλθει η κάρτα θορύβου στα δίκυκλα προκειμένου να περιοριστεί η ηχορύπανση.

Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε υποχρέωση ελέγχου του θορύβου, όπως συμβαίνει με τον έλεγχο καυσαερίων. Η ένταση του θορύβου μπορεί να μετριέται στα ΚΤΕΟ είτε στα συνεργεία, με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος.

Συμπληρωματικά, επειδή ακριβώς απαιτείται και θεσμικό πλαίσιο το οποίο να περιβάλλει την εφαρμογή του νόμου, «επεξεργαζόμαστε διάταξη που προβλέπει ακόμη και πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων.

Είτε αυτή η αλλοίωση αφορά στον θόρυβο, στην αφαίρεση του φίλτρου DPF που κατακρατεί τα επικίνδυνα σωματίδια των οχημάτων ή στην παράνομη επέμβαση στον οδομετρητή των χιλιομέτρων».

Για τους χώρους στάθμευσης μηχανών ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε πως με την απόφαση που προωθεί το υπουργείο «καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων δίνοντας λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα που επιβαρύνει σημαντικά την καθημερινότητα χιλιάδων συμπολιτών μας.

Παράλληλα ανοίγει ένα ακόμα επιχειρηματικό πεδίο για επενδύσεις».

Το ενδιαφέρον είναι, πάντως, πως υπάρχει ήδη νομοθετικό πλαίσιο για τους χώρους στάθμευσης δικύκλων που δεν είναι λειτουργικό και συνεπώς δεν αξιοποιείται επειδή ουδέποτε εκδόθηκε η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση!

Οπως είπε ο κ. Κεφαλογιάννης «εδώ και 16 χρόνια και συγκεκριμένα με το άρθρο 23, παράγραφος 3 του ν. 3185/2003 (Α΄ 229) προβλέπεται η έκδοση Κ.Υ.Α. των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Περιβάλλοντος για τον καθορισμό των αρμοδίων οργάνων, των όρων και προϋποθέσεων ίδρυσης και λειτουργίας των σταθμών μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε αυτήν απόφαση καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων. Αρμόδιες Υπηρεσίες για τον έλεγχο των απαιτούμενων δικαιολογητικών και την έκδοση της Βεβαίωσης Νόμιμης Λειτουργίας θα είναι οι Διευθύνσεις Μεταφορών των κατά τόπους Περιφερειών».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.