«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Λοχ Νες: Επιστήμονας υποστηρίζει ότι το τέρας υπάρχει και πρόκειται για ένα αρχαίο είδος θαλάσσιας χελώνας (βίντεο)

Ο 89χρονος συνταξιούχος καθηγητής χημείας και φυσικών επιστημών στο πολυτεχνείο της Βιρτζίνια, Χένρι Μπάουερ, υποστηρίζει ότι το πασίγνωστο τέρας του Λοχ Νες υπάρχει και πρόκειται για ένα αρχαίο είδος θαλάσσιας χελώνας.

«Η πιο δημοφιλής ιδέα είναι ότι το τέρας συγγενεύει με ένα είδος αμφίβιου δεινόσαυρου, τον πλησιόσαυρο. Αλλά αυτό είναι δύσκολο να διαπιστωθεί με την σπανιότητα των θεάσεων στην επιφάνεια του νερού, αλλά και τις περιστασιακές θεάσεις στη στεριά» λέει ο Μπάουερ στη βρετανική ταμπλόιντ, Mirror.

Σύμφωνα με τον επιστήμονα, το τέρας του Λοχ Νες φέρει ομοιότητες με όντα που υπάρχουν ακόμη στη φύση, τις θαλάσσιες χελώνες.

«Από την άλλη μεριά, όλα όσα έχουν περιγραφεί για το τέρας του Λοχ Νες ταιριάζουν με αρκετά ζωντανά αλλά και εξαφανισμένα είδη χελώνας» λέει ο συνταξιούχος καθηγητής.

Οι χελώνες έχουν μακριούς λαιμούς, μπορούν να παραμείνουν μεγάλα χρονικά διαστήματα κάτω από το νερό και αντέχουν στις χαμηλές θερμοκρασίες.

«Κινούνται στην στεριά και είναι ταχύτατες στα νερά, έχουν την ικανότητα να είναι δραστήριες σε πολύ ψυχρά νερά κι έχουν πολύ μακριούς λαιμούς σε σχέση με το σώμα τους» σημειώνει ο Μπάουερ.

«Τα τέρατα του Λοχ Νες ή οι Νέσι πρόκειται για είδος μεγάλων θαλάσσιων χελωνών που περιμένει να ανακαλυφθεί και να περιγραφεί επαρκώς και πιθανότατα υπάρχουν και σε μερικές γωνιές των ωκεανών» σημειώνει ο επιστήμονας.

Μάλιστα, ο Μπάουερ έχει δημοσιεύσει τα ευρήματά της μελέτης του για το τέρας του Λοχ Νες στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Scientific Exploration.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η πρώτη αναφορά για κάποιο πλάσμα στη λίμνη Λοχ Νες στην Σκωτιά έγινε σε χειρόγραφο Ιρλανδού μοναχού του 6ου αιώνα.

Στη σύγχρονη εποχή έχουν καταγραφεί πολλές μαρτυρίες για θεάσεις του μυθικού πλάσματος στα νερά της λίμνης, ωστόσο η ύπαρξη του τέρατος να έχει επιβεβαιωθεί ποτέ.