ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Πιλότος ζήτησε συγνώμη για την καθυστέρηση της πτήσης του κερνώντας… πίτσα όλους τους επιβάτες!

Πιλότος ζήτησε συγνώμη για την καθυστέρηση της πτήσης του κερνώντας… πίτσα όλους τους επιβάτες!

Μεγάλη ήταν η ταλαιπωρία επιβατών πτήσης της American Airlines, που έφτασαν στον προορισμό στο Σάρλοτ, με έξι ώρες καθυστέρηση.

Η πτήση είχε αναχωρήσει με 40 λεπτά καθυστέρηση από τη Φλόριντα, και στη συνέχεια οι σφοδρές καταιγίδες οδήγησαν σε αναγκαστική προσγείωση του αεροσκάφους στο Τσάρλεστον, όπου έμεινε 1 ώρα και 22 λεπτά. Τότε, ο πιλότος αποφάσισε να κεράσει πίτσα όλους τους επιβάτες για να τους… γλυκάνει, καθώς υπήρχαν πολλά νεύρα και κούραση.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, καθώς το 2019 πιλότος της Air Canada είχε παραγγείλει 23 πίτσες με τυρί και πεπερόνι για επιβάτες που είχαν ταλαιπωρηθεί λόγω βλάβης σε airbus.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.