Οι επιστήμονες και οι φορείς της υγείας συνιστούν την κοινωνική αποστασιοποίηση και τονίζουν τη σημασία της για την υγεία των ανθρώπων.
Ακολουθώντας αυτήν την αρχή και αρκετές διάσημες εταιρίες, θέλοντας να δώσουν το δικό τους μήνυμα για το ρόλο της κοινωνικής αποστασιοποίησης, αποφάσισαν να αλλάξουν προσωρινά τα διάσημα λογότυπά τους, δίνοντας τους την… απαιτούμενη απόσταση.
Πέντε μεγάλες παγκοσμίως εταιρίες, ανάμεσά τους η Volkswagen και η Mcdonald’s έδωσαν το δικό τους μήνυμα μέσα από τα λογότυπά τους.
Audi
https://twitter.com/Audi/status/1241114477111545856
Volkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Coca Cola
Chiquita
Mcdonald’s
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.