ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Πως μια διαφημιστική καμπάνια μεγάλου οίκου μόδας κατέστρεψε την καριέρα ενός μοντέλου (βίντεο)

Πως μια διαφημιστική καμπάνια μεγάλου οίκου μόδας κατέστρεψε την καριέρα ενός μοντέλου (βίντεο)

H αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια του ιταλικού οίκου Dolce & Gabbana για την Κίνα που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων τον Νοέμβριο του 2018 που κυκλοφόρησε, δεν έβλαψε μόνο τον διάσημο οίκο μόδας, αλλά και το μοντέλο που πρωταγωνίστησε σε αυτήν.

Η καμπάνια περιελάμβανε τρία τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, στα οποία μια Κινέζα προσπαθούσε να φάει πίτσα, μακαρόνια και σιτσιλιάνικα κανόλι χρησιμοποιώντας ξυλάκια (chopsticks). Η καμπάνια αποσύρθηκε άρον άρον, καθώς κατηγορήθηκε για εσφαλμένη κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού και προώθηση κακών στερεοτύπων.

Το μοντέλο της διαφημιστικής εκστρατείας ονομάζεται Zuo Ye και σήμερα δηλώνει πως η συγκεκριμένη δουλειά της κατέστρεψε την καριέρα.

Τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου με μια μακροσκελή ανάρτησή της στο Weibo, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, η νεαρή κοπέλα που πρόσφατα αποφοίτησε από το αγροτικό πανεπιστήμιο της Κουανγκτσόου ανέφερε μεταξύ άλλων πως «νιώθει ένοχη και ντροπιασμένη» και ζητάει παράλληλα την κατανόηση του κοινού.

«Συνήθως το να δουλεύεις για ένα διεθνές brand όπως η D&G αποτελεί ένα συναρπαστικό βήμα για την καριέρα ενός μοντέλου, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση σχεδόν σκότωσε την καριέρα μου στο μόντελινγκ».

Εξήγησε πως κατανοεί απόλυτα πως το όλο θέμα έχει να κάνει με το γεγονός ότι εκπροσωπεί την εικόνα της Κίνας και την κινεζική κουλτούρα και πως γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο «αισθάνεται ακόμα πιο ένοχη και ντροπιασμένη». Παράλληλα ορκίστηκε πως θα «βελτιώσει τη συμπεριφορά της» στο μέλλον.

Αναφερόμενη σε αυτή καθ’ αυτή την καμπάνια, είπε πως γνώριζε ότι η γενική ιδέα είχε να κάνει με ιταλικά εδέσματα, όχι όμως και το ποια θα ήταν ακριβώς η αποστολή της. Τόνισε πως όταν της ζητήθηκε να φάει τα ιταλικά φαγητά χρησιμοποιώντας ξυλάκια, αισθάνθηκε πολύ άβολα. Εξήγησε ότι είδε για πρώτη φορά ολοκληρωμένα τα διαφημιστικά όταν κυκλοφόρησαν επίσημα, ενώ τόνισε πως έγινε στόχος αρνητικών σχολίων, χωρίς να λάβει καμία υποστήριξη από κανέναν.

Η τοποθέτησή της έχει διχάσει το κοινό, καθώς κάποιοι εκφράζουν τη στήριξή τους προς το πρόσωπό της, υπάρχουν όμως και εκείνοι που εξακολουθούν να είναι επικριτικοί απέναντί της.

«Πήρα ένα μάθημα από αυτό. Για ακόμα μια φορά ζητώ συγνώμη από τους συμπατριώτες μου», αναφέρει η ίδια.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τη διαφημιστική εκστρατεία, οι Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα ζήτησαν επίσημα συγγνώμη από τους Kινέζους, με ειδικό βίντεο, στο οποίο οι δυο σχεδιαστές μόδας εμφανίστηκαν με εμφανώς θλιμμένη έκφραση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.