Στα 503 δισ. δολάρια η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη

Στα 503 δισ. δολάρια η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη

Κατά 3,2% αυξήθηκε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ, σύμφωνα με έρευνα της IPG Mediabrands. Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, η παγκόσμια διαφήμιση το 2015 έφθασε στα 503 δισεκατομμύρια , ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση, της τάξεως του 4,6%, για το 2016. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της έρευνας, η αύξηση οφείλεται στα μεγάλα γεγονότα του 2016, όπως το Euro οι Ολυμπιακοί Αγώνες και οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.

Η έρευνα δείχνει πως ο κερδισμένος της διαφήμισης παγκόσμια είναι η digital διαφήμιση, η οποία κατέγραψε το 2015 αύξηση 17,2%, ενώ τα παραδοσιακά Μέσα είχαν πτώση 2,2%. Τηλεόραση και ραδιόφωνο κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2014, ενώ σημαντική αύξηση, της τάξεως του 9%, καταγράφηκε στον κινηματογράφο. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση και στα mobile Μέσα, κινητά και tablets, που έφτασε στο 61%. Κι ενώ στην Ευρώπη η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε, επιστρέφοντας στα επίπεδα του 2006, στην Ελλάδα καταγράφει συνεχή πτώση. Για το 2015 η πτώση φτάνει στο 12,1%, ενώ για το 2016 υπάρχει πρόβλεψη για μείωση της δαπάνης κατά 2%.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στη χώρα μας, το κύριο Μέσο διαφήμισης παραμένει η τηλεόραση, καθώς απορροφά το 56% της συνολικής διαφήμισης, όταν παγκοσμίως η τηλεόραση κατέχει το 38,5% και στην Ευρώπη το 31%.

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.