ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Αλλάζουν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018 – Ποια τα σχέδια του ΥΠΟΙΚ

Αλλάζουν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018 – Ποια τα σχέδια του ΥΠΟΙΚ

To Υπουργείο Οικονομικών εξετάζει αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας 2018 με τον στόχο του να είναι ο περιορισμός των αριθμών των πινακίδων που κατατίθενται στις ΔΟΥ.

Τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι ιδιοκτήτες θα είναι τα ίδια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά και οι όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν θα αφορούν πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως είναι για παράδειγμα οι πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Συγκεκριμένα εξετάζεται μείωση για παλιά οχήματα μεγάλου κυβισμού, αύξηση των κλιμακίων για οχήματα πριν το 2010 και μικρή επιβάρυνση σε νεότερης τεχνολογίας. Οι κλίμακες θα είναι περισσότερες.

Τι εξετάζεται για τα τέλη κυκλοφορίας 2018

Μείωση για οχήματα άνω 2000 κ.ε. που κυκλοφόρησαν πριν από το 2005

Αύξηση των κλιμακίων υπολογισμού τελών από 11 σε 18 με 20 (πχ 1072 κ.ε έως 1200 κ.ε με τέλη 125 ευρώ 1201 έως 1357 κ.ε. με τέλη 145 ευρώ )

Εξομάλυνση διαφορών οχημάτων που ταξινομήθηκαν έως τέλος Οκτωβρίου 2010 με αυτά που ταξινομήθηκαν μετά την 1 Νοεμβρίου 2010.

Μικρή αύξηση σε ΙΧ μετά το Νοέμβριο 2010, ανάλογα με τους ρύπους

Πιθανή κατηγορία αυξήσεων: 0-90 γρ. CO2/χλμ(0 τέλη πέρυσι) και 91-100 γρ. CO2/χλμ(82-90 πέρυσι).

Τα Τέλη Κυκλοφορίας που ισχύουν

NOMOΣ 4346/2015 – ΦΕΚ A 152 – 20.11.2015

Άρθρο 17

Ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών οχημάτων

1. Οι υποπεριπτώσεις α ́ και β ́ της περίπτωσης Α ́ της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 2948/2001 (Α ́242), όπως

ισχύει, αντικαθίστανται ως εξής:

«Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.