ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Η χαρά του τάπερ ο κορωνοϊός – Εκτοξεύτηκαν τα κέρδη και οι μετοχές το τελευταίο τρίμητο

Η χαρά του τάπερ ο κορωνοϊός – Εκτοξεύτηκαν τα κέρδη και οι μετοχές το τελευταίο τρίμητο

Η Tupperware εμφανίζεται ως μία από τις μεγαλύτερες κερδισμένες εταιρίες εν μέσω κορωνοϊού, με τις κοινωνικές αποστάσεις να φέρνουν κατακόρυφη αύξηση σε πωλήσεις και κέρδη.

Η πανδημία έπληξε τα εστιατόρια, αλλά ωφέλησε την Tupperware, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι ανοίγουν ξανά βιβλία μαγειρικής και αναζητούν λύσεις για τα περισσεύματα των γευμάτων. Κάπως έτσι θυμήθηκαν ξανά τα τάπερ, με αποτέλεσμα πέντε δεκαετίες μετά τις ημέρες δόξας της, η εταιρεία να γίνει ξανά «it brand». Τα κέρδη το τελευταίο τρίμηνο τετραπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 34,4 εκατομμύρια δολάρια, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη.

Η Tupperware ήταν σε… μηχανική υποστήριξη, με τις πωλήσεις σε αρνητικό έδαφος, τα πέντε από τα τελευταία έξι χρόνια, μια τάση που φαινόταν να επιταχύνεται αυτή τη χρονιά. Είχαν περάσει από καιρό οι εποχές που μεσουρανούσαν τα Tupperware πάρτι, που ξεκίνησαν το 1948. Ένα σύστημα που λειτούργησε τόσο καλά, που τρεις χρονιές αργότερα τα προϊόντα της εταιρείας βγήκαν στα καταστήματα.

Αλλά άρχισε να πασχίζει από την εποχή που οι οικογένειες άρχισαν να μαγειρεύουν λιγότερο και να βγαίνουν περισσότερο έξω για φαγητό. Μετά, ήρθε η πανδημία του κορωνοϊού, που ανέτρεψε αυτά τα δεδομένα. Η «έκρηξη» των πωλήσεων αιφνιδίασε σχεδόν τους πάντες και η μετοχή της Tupperware Brands, που καταγράφει άνοδο από τον Απρίλιο, έκανε άλμα 35% σε νέο υψηλό για φέτος. Οι μετοχές από περίπου 1 δολάριο τον Μάρτιο έκλεισαν στα 28,80 δολάρια την Τετάρτη.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη τριμήνου ανέρχονται σε 1,20 δολάρια ανά μετοχή, τριπλάσιο ποσό από αυτό που ανέμενε η Wall Street. Τα έσοδα των 477,2 εκατομμυρίων είναι περίπου 30% πάνω από τις προβλέψεις και 14% πάνω από πέρυσι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο CEO της εταιρείας, Μιγκέλ Φερνάντεζ, απέδωσε αυτή την ανάπτυξη στη στροφή στις διαδικτυακές πωλήσεις εν μέσω της πανδημίας, αλλά και την «αυξημένη καταναλωτική ζήτηση», καθώς περισσότεροι καταναλωτές «μαγειρεύουν στο σπίτι και τους απασχολεί η ασφαλής αποθήκευση τροφίμων».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.