ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

1 στους 4 Έλληνες δεν έχει να φάει!

1 στους 4 Έλληνες δεν έχει να φάει!

Ένας στους τέσσερις Έλληνες δεν έχει χρήματα για τρόφιμα και 8 στους 10 Έλληνες έχουν μειώσεις τις ποσότητες των τροφίμων που αγοράζουν για να επιβιώσουν αποκαλύπτει έρευνα της FOCUS BARI στην οποία επιβεβαιώνεται ότι από το 2009 το μηνιαίο εισόδημα των Ελληνικών νοικοκυριών έχει μειωθεί κατά 30% και πλέον, ενώ για σημαντική μερίδα κοινού (3 στους 10) η μείωση του οικογενειακού μηνιαίου εισοδήματος σε σχέση με το 2009 είναι μεγαλύτερη από 50%.

Αυτά είναι ορισμένα από τα αποτελέσματα των τεσσάρων μνημονιακών κυβερνήσεων ή τουλάχιστον αυτά είναι ορισμένα από αυτά που μπορούν να καταμετρηθούν γιατί υπάρχουν και άλλα που δεν μπορούν να προσμετρηθούν, όπως η απώλεια εθνικής κυριαρχίας, η υπονόμευση της άμυνας της χώρας κλπ.

Ταυτόχρονα, περίπου ένας στους τέσσερις συμπατριώτες μας (26,7%) δηλώνει ότι η οικογένειά του έχει πληγεί μέσα στα τελευταία 4 χρόνια με απώλεια εργασίας, ενώ μια στις δεκαπέντε οικογένειες υποχρεώθηκε λόγω των οικονομικών συνθηκών σε αλλαγή κατοικίας (5,7%).

Η μείωση των δαπανών στα νοικοκυριά προκειμένου να αντεπεξέλθουν, αφορά τόσο στα καθημερινά μικροέξοδα όσο και στις μεγαλύτερες αγορές.

Οι τομείς στους οποίους έγιναν οι μεγαλύτερες περικοπές εξόδων (δηλαδή οι τομείς που το κοινό δηλώνει ότι λόγω της κρίσης έχει περιορίσει σε μεγάλο βαθμό ή έχει κόψει τελείως την κατανάλωση προϊόντων/ υπηρεσιών) είναι η ένδυση και η υπόδηση (70,2%), οι αγορές για το σπίτι και τα έξοδα συντήρησής του (70,4%), η ψυχαγωγία (70,2%), τα καθημερινά μικροέξοδα (69,5%), τα ταξίδια και οι διακοπές (65,9%) και τα έξοδα μετακίνησης (61,6%).

Τα είδη διατροφής έχουν περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό από το 25,4% του κοινού.

Παράλληλα ο καταναλωτής έχει εστιάσει πλέον την προσοχή του «μόνο στα απαραίτητα» όπως δηλώνει ο ίδιος, μετά από προσεκτική «επανεξέταση αναγκών».

Η «αναζήτηση εναλλακτικών» πριν την αγορά ενός προϊόντος παραμένει βασική παράμετρος στην καταναλωτική του συμπεριφορά, ενώ (σε σχέση με 3 χρόνια πριν) πολλοί περισσότεροι δηλώνουν στροφή προς τα private labels και την εκμετάλλευση εκπτώσεων και προσφορών στα επώνυμα προϊόντα.

Λόγω της κρίσης, η δυνατότητα αποταμίευσης των Ελλήνων καταναλωτών φθίνει καθώς μόνο ένας στους επτά το κάνει πλέον.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.