ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Μουσουρούλης: “Το 80% του εμπορίου διακινείται μέσω θαλάσσης όπου η ελληνική ναυτιλία είναι κυρίαρχη”

Μουσουρούλης: “Το 80% του εμπορίου διακινείται μέσω θαλάσσης όπου η ελληνική ναυτιλία είναι κυρίαρχη”

«Oι ιδιωτικοποιήσεις αποδίδουν, ήταν το μήνυμα από τη χθεσινή συμφωνία της Hp-Cosco-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Κάποιοι εθελοτυφλούν και αυτό είναι δικαίωμά τους. Δεν είναι δικαίωμά τους να περιφρονούν τις θυσίες που έχει κάνει ο ελληνικός λαός. Ο δρόμος εξόδου από τα ελλείμματα περνάει μέσα από τις μεταρρυθμίσεις», επισήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

«Το 80% του εμπορίου διακινείται μέσω θαλάσσης και η ελληνική ναυτιλία είναι κυρίαρχη στον τομέα αυτό. Και αυτό πρέπει να εκμεταλλευτούμε. Διαθέτουμε 862 λιμάνια τα οποία πρέπει να εκμεταλλευτούμε. Έχουμε 16 λιμάνια διεθνούς ενδιαφέροντος, 16 λιμάνια εθνικής σημασίας 265 λιμάνια μείζονος ενδιαφέροντος και πολυάριθμους λιμένες τοπικής σημασίας. Έχουμε 12 ανώνυμες εταιρείες», τόνισε ο υπουργός

Στη συνέχεια τόνισε πως «μέσω ΕΣΠΑ για την περίοδο 2007-2013, γίνονται παρεμβάσεις υποδομών  ύψους 115 εκ. ευρώ. Επίσης γίνονται λιμενικές υποδομές σε 41 λιμάνια, κύρια και περιφερειακά. Πρέπει να ανταποκριθούμε στο ευρωπαϊκό περιβάλλον . Στόχος είναι να έχουμε ένα ολοκληρωμένο και βιώσιμο λιμενικό σύστημα», επεσήμανε ο Κ. Μουσουρούλης και ανέπτυξε τις Αρχές της στρατηγικής των λιμένων που είναι:

    Η σύνδεση των ελληνικών λιμένων  με τα ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα μεταφορών

    Περιφερειακή ανάπτυξη

    Διασφάλιση το συντονισμού των παρεμβάσεων που γίνονται με δημόσιους πόρους

    Ιεράρχηση προτεραιοτήτων,

    Ορθολογική κατανομή των πόρων

    Προσαρμογή στις σημερινές διεθνείς εξελίξεις.

Η ΕΕ έχει ορισμένους κανόνες που πρέπει να εφαρμοστούν για τη λιμενική πολιτική:

    Ανάπτυξη συνεργιών

    Υποχρέωση εκπόνησης στρατηγικής

    Δημιουργία ναυτιλία μικρών αποστάσεων

    Διαφάνεια κατά τη δημόσια χρηματοδότηση των λιμένων

    Απλούστευση διοικητικών διαδικασιών κατά την είσοδο και έξοδο πλοίων από τα κοινοτικά λιμάνια.

    Προώθηση διαλειτουργικότητας μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων.

    Διεύρυνση ατυχημάτων από ανεξάρτητους οργανισμούς

    Υποχρέωση κατάρτισης σχεδίων ασφαλείας λιμένων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.