ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

H κυβέρνηση ετοιμάζει μετεκλογικό φοροΣΟΚ

H κυβέρνηση ετοιμάζει μετεκλογικό φοροΣΟΚ

Το πρώτο δείγμα του τι ετοιμάζεται μετεκλογικά από την υπάρχουσα Κυβέρνηση, το πήρε προεκλογικά η λεγόμενη “μεσαία τάξη”, με την κατάργηση των αντιμέτρων όπως η ψηφισμένη μείωση του ΕΝΦΙΑ, η μείωση του φορολογικού συντελεστή βάσει του οποίου υπολογίζεται ο φόρος επί του εισοδήματος αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του ύψους του εισοδήματος των φυσικών προσώπων, και της κλίμακας βάσει της οποίας υπολογίζεται η εισφορά αλληλεγγύης.

Τα 1,9 εκατομμύρια ευρώ από την απώλεια εσόδων από την κατάργηση της μείωσης του αφορολόγητου, αλλά και το κόστος των προεκλογικών παροχών θέτουν σε κίνδυνο την επίτευξη του συμφωνηθέντος στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ.

Στο στόχαστρο του μετεκλογικού φοροΣΟΚ που ετοιμάζει η σημερινή Κυβέρνηση -εφόσον εκλεγεί- προσπαθώντας να μείνει σε αυτά που έχει δεσμευτεί στους θεσμούς, έχει μπει και το αυτοκίνητο, τόσο στην αγορά του, όσο και στη χρήση του.

Η ραγδαία αύξηση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, έχει ανοίξει τις ορέξεις των Κυβερνώντων, με τη γνώριμη για αυτούς νοοτροπία «οι έχοντες αλλάζουν αυτοκίνητο» να τους οδηγεί σε μία φοροκαταιγίδα…

Στο σημειωματάριο τους λοιπόν έχουν ήδη την αύξηση του ειδικού τέλους ταξινόμησης, σε όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, αλλά κυρίως στα πιο οικονομικά (μικρά-μικρομεσαία) τα οποίας είναι το 70% των πωλήσεων σήμερα.

Την επαναφορά του «φόρου πολυτελείας» για αυτοκίνητα των 20.000€ και άνω (εργοστασιακής τιμής).

Τη ραγδαία αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας παλαιών και καινούργιων αυτοκινήτων με αφορμή το νέο τρόπο μέτρησης αερίων (ρύπων κ.λπ.) των αυτοκινήτων, τον WLTP, ο οποίος έχει ήδη αυξήσει τις τιμές του CO2 σε όλα τα αυτοκίνητα. Σημειώστε πως με αυτές τις τιμές καθορίζεται σήμερα το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας, αλλά και σ’ ένα μεγάλο βαθμό, η τιμή των νέων αυτοκινήτων.

Με την…φοροκαταιγίδα που ετοιμάζει η Κυβέρνηση στο αυτοκίνητο, ευελπιστεί ότι θα αντλήσει πάνω από 1,2 δις ευρώ το χρόνο, χωρίς βέβαια να υπολογίζει -για άλλη μια φορά- την αναμενόμενη μείωση των πωλήσεων, εφόσον εφαρμοστούν αυτά (άρα και των εσόδων) και την εκ’ νέου συρρίκνωση μιας αγοράς, που ήδη έχει μπει σε ρυθμό ανάπτυξης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.