ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Αυτά είναι τα προϊόντα που… «ξεπούλησαν» εν μέσω καραντίνας

Αυτά είναι τα προϊόντα που… «ξεπούλησαν» εν μέσω καραντίνας

Από τότε που μπήκε στις ζωές μας ο κορωνοϊός, παρατηρήθηκε αύξηση στις πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Σύμφωνα με την Nielsen, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στην ανάπτυξη της τάξεως του 27.5% εμφάνισαν τα τρόφιμα και τα ποτά, καθώς αποτελούν το 28.4%, ενώ τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία σε σχέση με πέρσι ανέβηκαν κατά 70% και 43.7% αντίστοιχα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Συγκεκριμένα, από τις 24/02/20 μέχρι τις 22/03/20 παρουσιάστηκε αύξηση στα: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%), ενώ σε άλλες κατηγορίες ξεχωρίζουν: σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%). Τα μεγαλύτερα ποσοστά παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη (33,5%), καθώς εκεί εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού, με Μακεδονία-Θράκη και Αττική να ακολουθούν με 29,7% και 27,7% αντίστοιχα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.