Alpha Bank: «Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση στην ιστοσελίδα και τις εφαρμογές μας»

Alpha Bank: «Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση στην ιστοσελίδα και τις εφαρμογές μας»

Η Alpha Bank, με σχετική της ανακοίνωση έπειτα τη μαζική αποστολή sms που έλαβαν πελάτες της το βράδυ της Παρασκευής, και με τα οποία ενημερώνονταν για παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες, διαβεβαιώνει για την ασφάλεια της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής που χρησιμοποιεί.

Σε ανακοίνωσή της, η Alpha Bank επισημαίνει ότι «η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγουμένων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσω SMS. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής» της τράπεζας.

Παράλληλα, η τράπεζα διαβεβαιώνει ότι «ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευση της ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας», όπως και ότι «ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών».

Σύμφωνα με την τράπεζα, η αποστολή των κωδικών myAlpha Code επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου, ενώ ήδη έχουν ενεργοποιηθεί οι διαδικασίες προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στο περιστατικό.

«Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ανησυχία που προκλήθηκε σε Πελάτες μας, εξαιτίας του τεχνικού αυτού ζητήματος και παραμένουμε δεσμευμένοι στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών μας», τονίζει η Alpha Bank.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει:

Σε συνέχεια του περιστατικού που έλαβε χώρα τις βραδινές ώρες της Παρασκευής 3 Ιουλίου, όταν Πελάτες της Alpha Bank έλαβαν στις κινητές τους συσκευές ενημερωτικά μηνύματα SMS που αφορούσαν σε παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες, η Διοίκηση της Τράπεζας επιθυμεί να ενημερώσει για τα ακόλουθα:

– Η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγουμένων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσω SMS. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής της Alpha Bank.

– Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευση της ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας.

– Ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών. Η Alpha Bank υιοθετεί τα πλέον αυστηρά μέτρα προστασίας και όλες τις πρόνοιες της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας, έχοντας επιτύχει εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ασφάλειας συναλλαγών. Παράλληλα, ενημερώνει συνεχώς τους Πελάτες της για τις βέλτιστες πρακτικές ώστε η χρήση εναλλακτικών δικτύων και καρτών να πραγματοποιείται με απόλυτη ασφάλεια.

– Το τεχνικό ζήτημα αφορούσε αποκλειστικά τη λειτουργία της πλατφόρμας αποστολής κωδικών μίας χρήσης μέσω SMS. Μέχρι την επίλυση του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Τράπεζα προχώρησε σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας του διαύλου αποστολής μηνυμάτων μίας χρήσης μέσω SMS. Οι Πελάτες μας μπορούσαν να λαμβάνουν τους κωδικούς μίας χρήσης μέσω της εφαρμογής Viber και να πραγματοποιούν χωρίς πρόβλημα τις συναλλαγές τους στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Alpha Bank.

– Η αποστολή των κωδικών myAlpha Code επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου. Οι κωδικοί myAlpha Code αποστέλλονται τόσο μέσω της εφαρμογής Viber όσο και μέσω SMS, εφόσον οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δεν διαθέτουν την εφαρμογή. Το σύνολο των εφαρμογών digital banking της Alpha Bank λειτουργεί πλήρως.

– Η Alpha Bank, σύμφωνα με το πλαίσιο Εταιρικής Διακυβέρνησης που τη διέπει, ενεργοποίησε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διαπίστωση των αιτίων που οδήγησαν στο περιστατικό αυτό. Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και, ανάλογα με τα αποτελέσματά της, η Alpha Bank θα ενεργήσει, όπως πάντα, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των Πελατών και των Μετόχων της.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ανησυχία που προκλήθηκε σε Πελάτες μας, εξαιτίας του τεχνικού αυτού ζητήματος και παραμένουμε δεσμευμένοι στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών μας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Alpha Bank διαχρονικά βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εκσυγχρονισμού της τραπεζικής αγοράς στην Ελλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο που συναλλάσσονται οι Έλληνες. Από το πρώτο κινητό τραπεζικό κατάστημα, το πρώτο ATM και την κάρτα συναλλαγών μέχρι τη διαμόρφωση ενός πλήρους ψηφιακού οικοσυστήματος web και mobile banking και την εισαγωγή του Apple Pay, η Alpha Bank έχει στο επίκεντρό της τον Πελάτη και την παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών προς τους συναλλασσόμενους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.