ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Σπάνιο υλικό: Η πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση της Μαίρης Χρονοπούλου (φώτο)

Σπάνιο υλικό: Η πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση της Μαίρης Χρονοπούλου (φώτο)

Όπως είναι γνωστό, η Μαίρη Χρονοπούλου πέρα από σπουδαία ηθοποιός υπήρξε και μία από τις ομορφότερες γυναίκες του ελληνικού κινηματογράφου.

Η φινέτσα και ο δυναμισμός της την έκανε να ξεχωρίζει. Πώς ήταν όμως η Μαίρη Χρονοπούλου όταν ξεκίναγε την καριέρα της στον κινηματογράφο;

O γνωστός δημοσιογράφος και συλλέκτης Αρης Λούπασης δημοσίευσε φωτογραφία της Μαίρης Χρονοπούλου στην πρώτη κινηματογραφική της εμφάνιση το 1954, μαθήτρια τότε της σχολής του Εθνικού θεάτρου, στην μουσική κωμωδία της Φίνος Φιλμ “Χαρούμενο ξεκίνημα”.

Στο σπάνιο αυτό ντοκουμέντο, όπως σημειώνει ο Αρης Λούπασης, η Μαίρη Χρονοπούλου συμμετέχει ως κομπάρσος σε ένα μικρό πέρασμα χωρίς ρόλο μαζί με την φίλη και συμμαθήτρια της από την σχολή Μάρω Κοντού.

Ένα ολιγόλεπτο πέρασμα που είναι αρκετό για να αποτυπώσει την αριστοκρατική και Femme Fatale παρουσία που διαθέτει από τα νεανικά της χρόνια και θα την κάνει ιδιαίτερα ξεχωριστή στην μετέπειτα πορεία της.

Η συμμετοχή της το 1953 και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια στον χορό στο αρχαίο δράμα δίπλα σε “ιερά” τέρατα της υποκριτικής, θα αποτελέσει ένα σπουδαίο σχολείο που θα εξελίξει τα πλούσια υποκριτικά της προσόντα για να ερμηνεύσει μεγάλους ρόλους ρεπερτορίου.

Το 1957 θα κάνει την πρώτη εμφάνιση της στο ελεύθερο θέατρο και μια σειρά σημαντικών θεατρικών και κιν/φικών συνεργασιών στην συνέχεια με την καριέρα της να απογειώνεται αρχές της δεκαετίας του ’60 μέσα από τις κλασικές δραματικές ταινίες της εποχής και τα μιούζικαλ του Φίνου που την καθιερώνουν σε μια από τις μεγάλες Ντίβες του σινεμά.

Φινετσάτη με αρχοντική κορμοστασιά συνδυασμένα με φλογερό και μάγκικο πολλές φορές ταμπεραμέντο, θα ερμηνεύσει ρόλους Ντάμας και μοιραίας γυναίκας δίπλα στους ωραιότερους Ζεν πρεμιέ της εποχής.

Τον Αύγουστο του 1975 θα παντρευτεί τον τότε Δήμαρχο Σπάτων Δήμο Μπότσαρη με περίπου οκτώ χιλιάδες θαυμαστές να την περιμένουν στην εκκλησία όπου καταφθάνει με υπέροχο νυφικό Νταίζη Αντωνοπούλου στην Rolls Royce που οδηγεί ο φίλος της ηθοποιός Σταύρος Παράβας.

Το ζευγάρι λίγο καιρό μετά τον γάμο θα τραβήξει χωριστούς δρόμους. Στον νεοελληνικό κιν/φο θα πρωταγωνιστήσει στις ταινίες του Θεοδώρου Αγγελόπουλου “Κυνηγοί” και “Ταξίδι στα Κύθηρα” και το 1987 θα κερδίσει βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου για την εκπληκτική της ερμηνεία στην ταινία “Τα παιδιά της Χελιδόνας”.

Το λαμπερό και υπερταλαντούχο αυτό πλάσμα παρά τα μεγάλα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει τα τελευταία είκοσι χρόνια δεν χάνει ποτέ το χαμόγελο και την αισιοδοξία αποτελώντας ένα μοναδικό παράδειγμα δύναμης και θέλησης για ζωή.

Δείτε την φωτογραφία της Μαίρης Χρονοπούλου:

Μια σπάνια φωτογραφία από το 1954 ανέβασε στο instagram ο δημοσιογράφος Άρης Λούπασης…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://www.instagram.com/p/CAzehGiJvJt

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.