Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Βίντεο: Αυτό είναι το νέο είδος «θαλάσσιας κατσαρίδας» που βρέθηκε στον Ινδικό ωκεανό

Στο παραπάνω βίντεο, θα παρακολουθήσετε το νέο είδος γιγαντιαίου ισόποδου που εντόπισαν οι επιστήμονες. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως θεωρείται μακρινός συγγενής του κάβουρα και της γαρίδας.

​Ζει στα βάθη των ωκεανών και τρέφεται με τα απομεινάρια νεκρών οργανισμών.

Το νέο είδος έχει ονομαστεί «κατσαρίδα της θάλασσας», λόγω της όψης που έχει, ενώ για μερικούς άλλους, θυμίζει τον χαρακτήρα του Darth Vader από το Star Wars. Πάντως, το επιστημονικό όνομα που πήρε είναι Bathynomus Raksasa.

Το νέο είδος μπορεί να μεγαλώσει μέχρι και 50 εκατοστά σε μήκος, ενώ μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 20 είδη αυτών των ζώων, ωστόσο, δεν αποκλείεται αυτός ο αριθμός να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και πολλά ακόμη να παραμένουν ανεξερεύνητα στους πυθμένες των ωκεανών.

«Η ανακάλυψη ενός νέου είδους είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα για τους επιστήμονες, ειδικά όταν πρόκειται για ένα εντυπωσιακό είδος σε όρους μεγέθους και οικοσυστήματος όπου ο νέος οργανισμός ανακαλύφθηκε», ήταν μεταξύ άλλων τα λόγια του Κάχιο Ραχμάντι, από το Ινδονησιακό Ινστιτούτο Επιστημών στο BBC.