Ποιο είναι το νέο σχέδιο της Συμμαχίας της Star Alliance – Κοιτώντας μπροστά

Ποιο είναι το νέο σχέδιο της Συμμαχίας της Star Alliance – Κοιτώντας μπροστά

Για την εξασφάλιση μεγαλύτερης διασυνδεσιμότητας μεταξύ των ψηφιακών υπηρεσιών των εταιρειών – μελών και βελτίωση της απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Στην 74η Ετήσια Γενική Συνέλευση της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA), ο Jeffrey Goh, CEO της Star Alliance, ενημέρωσε τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης του τομέα των αερομεταφορών, σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στη Συμμαχία.

Ξεκίνησε υπενθυμίζοντας στο ακροατήριο ότι η Star Alliance έχει αποφασίσει μία αλλαγή στην επικέντρωση της στρατηγικής της, από την αύξηση των μελών στη βελτίωση της απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας, ειδικά για τους επιβάτες που πραγματοποιούν ταξίδια χρησιμοποιώντας πολλαπλούς αερομεταφορείς.

Το να έχουν τον πλήρη έλεγχο του ταξιδίου τους στα χέρια τους, είναι εξαιρετικά σημαντικό για πολλούς ταξιδιώτες. Ως εκ τούτου, η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, για την παροχή καλύτερης, ψηφιακής ταξιδιωτικής εμπειρίας, βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής επανατοποθέτησης.

«Στη συνεδρίαση του Ανώτατου Εκτελεστικού Συμβουλίου, οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιρειών-μελών της Star Alliance, επιβεβαίωσαν και ενέκριναν για ακόμη μία φορά το σχέδιο της Συμμαχίας για την εξασφάλιση μεγαλύτερης διασυνδεσιμότητας μεταξύ των ψηφιακών υπηρεσιών των εταιρειών – μελών, με στόχο τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών της Συμμαχίας», δήλωσε ο κ. Goh.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Συμμαχία έχει αρχίσει να αναπτύσσει κεντρικά τις ψηφιακές δυνατότητες, οι οποίες θα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν από τις εταιρείες-μέλη για την ενίσχυση των δικών τους προϊόντων, έτσι ώστε να προσφέρουν εκτεταμένες υπηρεσίες στους τακτικούς πελάτες τους, ακόμη και όταν ταξιδεύουν αλλού, εντός του δικτύου.

Τα θεμέλια για αυτόν τον ψηφιακό μετασχηματισμό μπήκαν στην Star Alliance πριν από αρκετά χρόνια, με τη δημιουργία ενός κεντρικού κόμβου ψηφιακών πληροφοριών (IT hub infrastructure). Αυτό έχει ήδη επιτρέψει την καλύτερη ενσωμάτωση των υπηρεσιών back-end μεταξύ των εταιρειών-μελών. Βελτιώσεις έχουν επιτευχθεί, για παράδειγμα, στην αξιοπιστία του ελέγχου through-check για δρομολόγια πολλαπλών αερογραμμών ή στη διασφάλιση της ταχύτερης πίστωσης των συγκεντρωμένων μιλίων τακτικών επιβατών (frequent flyer miles) στον σωστό λογαριασμό τους.

Το επόμενο ορόσημο ήταν η εκκίνηση της Πλατφόρμας Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSP) της Star Alliance, η οποία τέθηκε σε λειτουργία επίσημα τον Φεβρουάριο του 2018. Η Lufthansa χρησιμοποιεί την πλατφόρμα DSP για την παροχή πληροφοριών παρακολούθησης αποσκευών για πελάτες που συνδέονται με ή από άλλες αεροπορικές εταιρείες που είναι μέλη της Star Alliance. Τα απαραίτητα δεδομένα προέρχονται από τα, κατά μέσο όσο, 6,5 εκατομμύρια μηνύματα αποσκευών ανά ημέρα, τα οποία επί του παρόντος επεξεργάζονται από τον κέντρο αποσκευών της Star Alliance.

Εντωμεταξύ, η United έχει ενεργοποιήσει την προηγμένη υπηρεσία κράτησης θέσεων, για πτήσεις που εκτελούνται από την Singapore Airlines, για επιβάτες που κάνουν κράτηση μέσα από τον ιστότοπο, την εφαρμογή ή τον κινητό ιστότοπο της United. Άλλα μέλη της Star Alliance έχουν επίσης εκφράσει την επιθυμία τους να προσφέρουν αυτή την αναβάθμιση στους πελάτες τους, και οι απαραίτητες εργασίες για να επιτευχθεί αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει.

Όσοι συμμετείχαν στην ενημέρωση, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία ζωντανή επίδειξη των προϊόντων.

Πολλές πρόσθετες παρόμοιες βελτιώσεις θα εισαχθούν μέσα στα επόμενα χρόνια. Μεμονωμένα, θα προσφέρουν βαθμιαία βελτίωση. Συνολικά, ωστόσο, θα προσφέρουν στους πελάτες ένα εντελώς νέο επίπεδο πληροφόρησης και ελέγχου του ταξιδίου τους.

Ποιες είναι οι αεροπορικές εταιρίες του γκρουπ Star Alliance

Το δίκτυο Star Alliance ιδρύθηκε το 1997, ως η πρώτη πραγματικά παγκόσμια αεροπορική συμμαχία που προσφέρει παγκόσμια εμβέλεια, αναγνώριση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση στους διεθνείς ταξιδιώτες.

Η αποδοχή της συμμαχίας από την αγορά έχει αναγνωριστεί από διάφορα βραβεία, μεταξύ των οποίων το Air Transport World Market Leadership Award και το Best Airline Alliance από το Business Traveller Magazine και τον οργανισμό Skytrax.

Οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της συμμαχίας είναι οι παρακάτω: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Avianca Brazil, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines, και United.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Συνολικά, το δίκτυο Star Alliance προσφέρει επί του παρόντος περισσότερες από 18.800 καθημερινές πτήσεις από και προς 1.317 αεροδρόμια σε 193 χώρες. Περαιτέρω πτήσεις ανταπόκρισης προσφέρονται από τον Connecting Partner της Star Alliance, Juneyao Airlines.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.