Αυτοί είναι οι 25 νέοι συρμοί του τραμ της Αθήνας (βιντεο-φωτο)

Αυτοί είναι οι 25 νέοι συρμοί του τραμ της Αθήνας (βιντεο-φωτο)

Με 25 σύγχρονους συρμούς εξοπλίζεται το δίκτυο του Τραμ και οι μελλοντικές επεκτάσεις του, όπως αυτή προς τον Πειραιά, που θα είναι έτοιμη αρχές του 2019.

Όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ο σχετικός διαγωνισμός τελεσφόρησε και κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΑLSTOM η οποία θα αρχίσει πολύ σύντομα να κατασκευάζει τους συρμούς, που θα μπουν στο δίκτυο σε δύο χρόνια.

Ο διαγωνισμός έγινε από την Αττικό Μετρό και το κόστος του έργου ανέρχεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Η Alstom, πέραν της κατασκευής και προμήθειας των συρμών θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα τραμ με την ονομασία «Citadis X05» προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε συρμός τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα.

Το «Citadis X05» συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=84&v=SJd7FRzQAqw

Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ «Citadis X05» έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, το Παρίσι, τη Νίκαια, την Αβινιόν, την Καέν και το Καοσιούνγκ.

Η γραμμή 4 του Μετρό

Όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό οι τρεις κοινοπραξίες που έχουν προεπιλεγεί στον διαγωνισμό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό θα πρέπει μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους επί των τευχών δημοπράτησης που τους έχουν αποσταλεί. Πιστεύω ότι μέσα στην Άνοιξη θα έχουμε επιλέξει τον ανάδοχο είπε ο κ. Μυλόπουλος σημειώνοντας ότι πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο έργο ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.