Eκλεισε η αεροπορική εταιρεία Cobalt -Ταλαιπωρία στο αεροδρόμιο Λάρνακας

Eκλεισε η αεροπορική εταιρεία Cobalt -Ταλαιπωρία στο αεροδρόμιο Λάρνακας

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Λάρνακας η τελευταία πτήση της αεροπορικής εταιρείας Cobalt, η οποία 25 μήνες μετά την εμφάνιση της στους κυπριακούς αιθέρες ανακοίνωσε ότι αναστέλλει αιφνιδίως όλες τις πτήσεις, λόγω «ζημιών περίπου 100 εκατ. ευρώ και αδυναμίας άμεσης κεφαλαιακής ενίσχυσης».

Η τελευταία πτήση της Cobalt, πραγματοποιήθηκε από το Heathrow του Λονδίνου προς την Κύπρο και αφίχθηκε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας στις 00:20. Οι πρώτες πτήσεις της εταιρείας προς το εξωτερικό που ακυρώθηκαν, είχαν προορισμό το ‘Αμπου Ντάμπι, την Αθήνα, το Ντίσελντορφ, το Παρίσι και το Λονδίνο καθώς και εισερχόμενες πτήσεις από Τελ- Αβίβ, Βηρυτό και Αθήνα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα στο αεροδρόμιο Λάρνακας και να ταλαιπωρηθούν οι επιβάτες.

Η εταιρεία εξέφρασε λύπη προς το επιβατικό κοινό και ανακοίνωσε ότι μελλοντικές πτήσεις ή εργασίες θα ακυρώνονται και δεν θα διεκπεραιώνονται.

Η εταιρεία καλεί τους επιβάτες που έχουν εισιτήρια, να μην μεταβούν στο αεροδρόμιο Λάρνακας «ή σε οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο σήμερα, καθώς οι πτήσεις δεν θα γίνουν, ενώ κανένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας δεν θα είναι παρόν.

Για αποζημιώσεις, καλούνται οι επιβάτες να επικοινωνήσουν με τον πάροχο πιστωτικής κάρτας ή το ταξιδιωτικό γραφείο.

Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας Cobalt, κινεζικών συμφερόντων, διαβεβαίωνε την περασμένη εβδομάδα το υπουργείο Μεταφορών ότι θα ξεπερνιούνταν κάποια οικονομικά προβλήματα και θα συνέχιζε το πτητικό της πρόγραμμα, δήλωσε ο γενικός διευθυντής του υπουργείου, Αλέκος Μιχαηλίδης.

Παράλληλα είπε ότι «ο εκπρόσωπος της εταιρείας μας είπε ότι λόγω κάποιων δυσκολιών χρηματοδότησης από την Κίνα, ψάχνουμε νέους επενδυτές. Τα ψάξιμο κράτησε κάποιες μέρες αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε η αεροπορική εταιρεία και χθες το βράδυ έβαλε λουκέτο».

Μιλώντας στο ΡΙΚ, ο κ. Μιχαηλίδης διαβεβαίωσε ότι κανένας επιβάτης δεν θα μείνει εκτεθειμένος και θα μεταφερθούν όλοι στον προορισμό τους και αυτοί που έχουν ήδη κλείσει εισιτήρια με τη συγκεκριμένη εταιρεία θα αποζημιωθούν.

«Αυτοί που έχουν εισιτήρια για διάφορους προορισμούς θα καθοδηγηθούν ως προς το πώς θα αποζημιωθούν, είτε από την εταιρεία εάν υπάρχει διαθέσιμο χρήμα, είτε θα εξετάσουμε άλλους τρόπους. Θα ξεκαθαρίσουν όλα σήμερα και θα επαναπατριστούν όλοι οι επιβάτες», ανέφερε ο κ. Μιχαηλίδης. Επεσήμανε επίσης ότι μεταξύ των επιβατών της Cobalt Αir, που επηρεάζονται, είναι και αρκετοί τουρίστες που ήδη βρίσκονται στο νησί και θα έπρεπε να γίνουν από τώρα όλες οι διευθετήσεις για τον πιο ομαλό επαναπατρισμό τους.

Απαντώντας στην ερώτηση γιατί, δόθηκε άδεια σε μια εταιρεία που έβαλε λουκέτο σε δύο χρόνια, είπε ότι «η εταιρεία κατέθεσε αίτηση πριν 2,5 χρόνια, εξετάστηκε από το τμήμα πολιτικής αεροπορίας και πήρε το σχετικό πιστοποιητικό που της επέτρεπε να πετά και εν συνεχεία εξασφάλισε την άδεια από την αρχή αδειών αεροπορικών μεταφορών αφού απέδειξε ότι είχε μετόχους που ήταν διατεθειμένοι να βάλουν τέτοιο χρήμα που θα τους επέτρεπε να πετούν για 24 μήνες. Άρα είχε όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που της επέτρεπαν να πετά».

Από το κλείσιμο της εταιρείας μένουν από σήμερα χωρίς δουλειά 280 εργαζόμενοι, εκ των οποίων οι 60 είναι κυβερνήτες και συγκυβερνήτες, οι 130 αεροσυνοδοί και οι υπόλοιποι 90 εργαζόμενοι σε τεχνικά τμήματα, εμπορικά, υποστήριξης κ.τ.λ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η κυπριακή κυβέρνηση αναμένεται ότι θα καλύψει ένα μεγάλο μέρος των εξόδων ύψους περίπου 2 εκατ. ευρώ που αφορούν κόστος ναύλων για τον επαναπατρισμό όλων των επηρεαζόμενων επιβατών της Cobalt Air.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.