ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Ακριβά εισιτήρια, λίγα δρομολόγια, κακές υπηρεσίες: Τα παράπονα των επιβατών του σιδηροδρόμου

Ακριβά εισιτήρια, λίγα δρομολόγια, κακές υπηρεσίες: Τα παράπονα των επιβατών του σιδηροδρόμου

Παράπονα που αφορούν την τιμή του εισιτηρίου, την επιστροφή χρημάτων ή συμψηφισμού ή αλλαγής εισιτηρίου και τις καθυστερήσεις, βρίσκονται στη λίστα των παραπόνων του επιβατικού κοινού που χρησιμοποιεί τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Σύμφωνα με μελέτη της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), που αναφέρεται στο επίπεδο ικανοποίησης των επιβατών για το έτος 2017, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το επιβατικό κοινό μετά την τιμολογιακή πολιτική είναι τα παράπονα που σχετίζονται με την ενεργοποίηση παλαιών δρομολογίων. Οι επιβάτες ζητούν τη δημιουργία νέων δρομολογίων, διευκολύνσεις πληρωμών, ενώ παραπονιούνται και για την έλλειψη κλιματισμού ή εξαερισμού στους συρμούς. Τα παράπονα αυτά, μαζί με τα κενά στην πληροφόρηση και τα προβλήματα με το προσωπικό (επικοινωνιακές ικανότητες υπαλλήλων), αποτελούν το 84% του συνόλου των παραπόνων. Επίσης, διαπιστώνεται ότι υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις στην πρόσβαση των ΑμεΑ, στις υποδομές (ανελκυστήρες εκτός λειτουργίας, ελλείψεις ραμπών κ.λπ.).

Η ΡΑΣ στις προτάσεις βελτίωσης για τις κατηγορίες των παραπόνων τονίζει πως υπάρχει ανάγκη αδιάλειπτης ενημέρωσης του επιβατικού κοινού εντός και εκτός συρμών για την ύπαρξη εκτάκτων περιστατικών/συμβάντων, ύπαρξης επαρκούς φωτισμού και καμερών σε καίρια σημεία στους σταθμούς, ώστε να αποθαρρύνονται πιθανές παραβατικές συμπεριφορές, καθώς και συνεργασίας μεταξύ των Σιδηροδρομικών Φορέων και των Δημόσιων Αρχών, προκειμένου να ορισθούν και να ληφθούν μέτρα ώστε να διασφαλίζεται η προσωπική ασφάλεια των επιβατών στους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Οσον αφορά τα παράπονα των επιβατών για την ελλειπή ενημέρωση η ΡΑΣ επισημαίνει ότι οι γραπτές ανακοινώσεις, οι οθόνες, καθώς και το ηχητικό σύστημα αναγγελιών πρέπει να είναι πάντοτε ενημερωμένα και να τοποθετηθούν σε όλους τους σταθμούς ηλεκτρονικές οθόνες, που θα παρέχουν πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για την άφιξη και την αναχώρηση των αμαξοστοιχιών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Για τα θέματα πρόσβασης των ΑμεΑ σημειώνει πως γινεται σχεδιασμός δράσεων που θα λάβουν χώρα για τη βελτίωση της προσβασιμότητας τόσο στους σταθμούς όσο και στους συρμούς. Τέλος, σε οτι αφορά τις επικοινωνιακές ικανότητες των υπαλλήλων, η ΡΑΣ παραδέχεται πως χρήζουν βελτίωσης και προτείνει τη συμμετοχή τους σε τακτικά σεμινάρια επικοινωνίας, διαχείρισης/εξυπηρέτησης πελατών, τεχνικών επίλυσης παραπόνων, διαχείρισης κρίσεων, συγκρούσεων και παροχής πρώτων βοηθειών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.