Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη στην πτήση των Αμερικανικών Αερογραμμών από το Μαϊάμι προς την Κόστα Ρίκα, με τους επιβάτες να μένουν για τρεις ολόκληρες ώρες μέσα σε μια καμπίνα με ομίχλη, στο αεροδρόμιο της Νικαράγουα!
Μπορεί να ακούγεται αστείο αλλά η ταλαιπωρία των επιβατών ήταν τόσο μεγάλη, ώστε πολλοί χαρακτήρισαν την πτήση ως «10 ολόκληρες ώρες στην κόλαση!».
Τα πράγματα δεν πήγαν καλά από την αρχή. Το αεροπλάνο αρχικά αντιμετώπισε μεγάλη δυσκολία στην προσγείωση στην Λιμπέρια, μιας και ο διάδρομος ήταν γεμάτος λακούβες. Και έτσι, προσγειώθηκε αναγκαστικά στο αεροδρόμιο της Νικαράγουα. Πώς βρέθηκε όμως η ομίχλη, μέσα στην καμπίνα;
Οι ειδικοί που μελέτησαν το περιστατικό κατέληξαν στην εξής εκδοχή: Ο αέρας από το air condition, μέσα στο αεροπλάνο ήρθε σε επαφή με τον πολύ θερμό και υγρό αέρα, της περιοχής όταν το πλήρωμα άνοιξε τις πόρτες του αεροπλάνου. Ο συνδυασμός αυτός προκάλεσε ομίχλη μέσα στο σκάφος. Όπως ανάφερε υπεύθυνος της αεροπορικής εταιρείας στην Daily Mail: «Η ομίχλη αυτή οφείλεται στη διαφορά θερμοκρασίας αλλά δεν πρόκειται για καπνό, είναι κάτι πολύ φυσιολογικό».
Spent 10 hrs of hell with @AmericanAir. My flight from Mia to Lir was diverted to Nicaragua, we were stuck in a foggy plane for 3.25 hrs, they made no effort to feed my baby, no refund, no help, no hotel when they took us back to Mia. @WFLAShannon pic.twitter.com/6seg9Va8j4
— Jason Kral (@Augiewrslr) June 10, 2019
Πολλοί από τους επιβάτες εξοργίστηκαν καθώς παρέμειναν για τρεις ολόκληρες ώρες στο αεροδρόμιο μέχρι να αδειάσει η καμπίνα από το νέφος. Άλλοι πάλι εντυπωσιάστηκαν και το διασκέδασαν. Ο πιλότος αστειευόταν και έλεγε πως ήταν κάτι σαν το Χάλοουιν. Ένας εκ των επιβατών ο Mr Kral που ταξίδευε μαζί τη γυναίκα του και τα παιδιά του έσπευσε να καταγράψει με το κινητό του, αυτή τη μοναδική εμπειρία.
Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες και προσπάθησε να κατευνάσει το θυμό τους, προσφέροντας σάντουιτς. Μάταια όμως, μιας και όπως αναφέρει ο επιβάτης Mr Kral, «ήταν πραγματικά απαίσια».
https://twitter.com/Augiewrslr/status/1138447541677305856
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.