Ένα καλοκαιρινό βράδυ του 2010 ο Νίκος Δρανδάκης αναζητούσε ταξί σε έναν απόμερο δρόμο της Κηφισιάς. Δεν περνούσε ψυχή και προσπαθούσε με τη βοήθεια του χάρτη στο smartphone να βγει σε κεντρικό δρόμο για να αυξηθούν κατακόρυφα οι πιθανότητές του.
Τότε σκέφθηκε πως αν είχε και ο ταξιτζής smartphone, θα μπορούσε να του στείλει σήμα πού βρίσκεται. Ήταν η στιγμή που γεννήθηκε η ιδέα του Taxi Beat και απέμενε η διερεύνηση για το αν θα μπορούσε να υλοποιηθεί τεχνικά. Ψάχνοντας το, ο 47χρονος τότε προγραμματιστής διαπίστωσε ότι το project ήδη λειτουργούσε στις ΗΠΑ (Uber), με μη επαγγελματίες οδηγούς ταξί. Άρα χρειαζόταν πολλή… δουλειά και κάποια αρχικά κεφάλαια.
Διαβάστε περισσότερα στο Menshouse
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.