ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Booking.com: Οι οκτώ κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019

Booking.com: Οι οκτώ κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019

Τις οκτώ κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019 αποκαλύπτει μεγάλη έρευνα της Booking.com, σύμφωνα με την οποία θα κυριαρχήσουν οι προτιμήσεις στη φιλοσοφία «ποιότητα και όχι ποσότητα», από τις πολιτιστικές ανταλλαγές μέχρι τον οικοτουρισμό και τους εικονικούς τουριστικούς πράκτορες.

Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 163 εκατ. ταξιδιωτικών κριτικών και 21.500 ταξιδιωτών από 29 χώρες, οι οποίοι είτε ταξίδεψαν το προηγούμενο 12μηνο είτε προγραμματίζουν ταξίδι μέσα στους ερχόμενους 12 μόνες.

Δείτε τις τάσεις:

1. Το 2019 οι ταξιδιώτες θα επιδιώξουν να κάνουν ταξίδια με μεγαλύτερο νόημα. Το 56% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο συμφωνεί οτι στα ταξίδια τους απέκτησαν πολύτιμές δεξιότητες ζωής, και το 2019 θα υπάρξει αύξηση εκείνων, ανεξαρτήτως ηλικίας, που θα επιθυμήσουν να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες στις διακοπές, ενώ υπάρχει και η τάση για εθελοντισμό.Ιδιαίτερα η Generation Z θα επιδιώξει τέτοια ταξίδια αντικαθιστώντας τις γνώσεις από ένα πτυχίο. Τα σημαντικότερα είδη ταξιδίων με μεγαλύτερο νόημα είναι η συμμετοχή σε προγράμματα πολιτιστικών ανταλλαγών για απόκτηση νέων δεξιοτήτων (θα επιδιώξει το 68% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο), τα ταξίδια εθελοντισμού (54%) και η απασχόληση στο εξωτερικό (52%).

2. Οι καινοτομίες που θα κερδίσουν τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών θα είναι εκείνες που θα διευκολύνουν πρακτικά τους ταξιδιώτες στη χρήση τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική πραγματικότητα και η φωνητική αναγνώριση (ξεκλείδωμα του δωματίου μέσω τηλεφώνου, προσωποποιημένες ταξιδιωτικές συμβουλές ή ρομπότ στη ρεσεψιόν).Οι ταξιδιώτες φαίνεται οτι προτιμούν για το 2019 πιο πρακτικές καινοτόμες υπηρεσίες όπως ο εντοπισμός, σε πραγματικό χρόνο, των αποσκευών τους μέσω εφαρμογής κινητού (57%) και ο σχεδιασμός και κράτηση ταξιδίων μέσω μιας ενιαίας εφαρμογής για κινητά (57%) παρά την προοπτική, για παράδειγμα, χρήσης μεταφορικού μέσου χωρίς οδηγό στον προορισμό (40%).Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των ταξιδιωτών επιθυμεί εικονικό τουριστικό πράκτορα στο σπίτι, με τη χρήση συμβούλων αναζήτησης διακοπών που ανταποκρίνονται σε φωνητικές εντολές και ένας στους 5 επιθυμεί να διερευνήσει έναν προορισμό, πριν το ταξίδι, με τη βοήθεια τεχνολογιών όπως η επαυξημένη πραγματικότητα.

3. Το 2019 ο διαστημικός τουρισμός θα πάψει να αποτελεί μακρινό όνειρο καθώς οι εταιρίες στον τουρισμό θα επενδύουν όλο και περισσότερο σε δοκιμές για μελλοντικά ταξίδια στο διάστημα και για το πώς θα μπορούν να ικανοποιήσουν τους ταξιδιώτες. Τέσσερις στους 10 ταξιδιώτες δηλώνουν ενθουσιασμένοι με την προοπτική ταξιδιού στο διάστημα στο μέλλον και είναι ανοικτοί να ταξιδέψουν και οι ίδιοι (38%).Η νέα αυτή νοοτροπία για ταξίδια που ξεπερνούν τα όρια αναμένεται να μεταφραστεί επίσης σε ελαφρώς κοντινότερα ταξίδια με στόχο την ανακάλυψη άγνωστων περιοχών στη Γη. Μάλιστα, έξι στους 10 ταξιδιώτες επιθυμούν να μείνουν σε υποβρύχιο κατάλυμα.

4. Το 34% των ταξιδιωτών επιθυμεί να λαμβάνει εξατομικευμένες προτάσεις διακοπών και το 41% θα ήθελε τα ταξιδιωτικά brand να χρησιμοποιού τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη για προστάσεις ταξιδίων βάσει περασμένων προτιμήσεων.Το 52% ενθουσιάζεται με τις τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο ψηφιακός ξεναγός, καθώς τους προσφέρει πραγματικά εξαιρετικές εμπειρίες.

5. Το 49% θεωρεί οτι τα κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τους προορισμούς έχουν πραγματική σημασία στην επιλογή διακοπών και το 58% επιλέγει να μην κάνει διακοπές σε προορισμό όπου θα υπάρξει αρνητικός αντίκτυπος στους κατοίκους. Στην αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών, οι ταξιδιώτες επιθυμούν επίσης ασφάλεια (ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας και ηλικίας). Το 19% των ταξιδιωτών σκοπεύει να συμμετάσχει σε Pride festival το 2019, ιδιαίτερα οι νεαρότερες ηλικίες με το 30% να είναι 18-34 ετών.

6. Οι Millennials και οι Gen Z ταξιδιώτες θα αναζητήσουν αειφόρες εμπειρίες στον προορισμό το 2019, ενώ οι πάροχοι φιλοξενίας θα μειώσουν τη χρήση πλαστικού και θα επιδιώξουν να αυξήσουν τις «μετοχές» τους στον αειφόρο τουρισμό. To 86% των ταξιδιωτών φαίνονται διατεθειμένοι να δαπανήσουν χρόνο σε δραστηριότητες που εξισορροπούν τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της διαμονής τους και το 37% επιθυμούν να απομακρύνουν πλαστικά και σκουπίδια από τις παραλίες ή άλλη τουριστική ατραξιόν.Ως εκ τούτου, οι επενδύσεις σε αειφόρες start-ups θα θεωρηθούν ακόμη πιο επιτακτικές το 2019.

7. Για το 60% των ταξιδιωτών οι εμπειρίες αξιολογούνται ως σημαντικότερες από την απόκτηση υλικών αγαθών, και προσανατολίζονται σε διαφορετικές αυθεντικές εμπειρίες, από το που γευματίζουν και διανυκτερεύουν μέχρι το πώς ψωνίζουν ή παρακολουθούν τα αγαπημένα του σπορ με έμφαση στη δημιουργία στιμών που θα τους προκαλούν ευχαρίστηση πολύ καιρό μετά την εμπειρία. Το 2019, το 42% των ταξιδιωτών σκοπεύει να επισκεφθεί προορισμό που θα τους κάνει και πάλι παιδιά, ιδιαίτερα οι γενικές Millennial και Gen Z.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

8. Το 53% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν περισσότερες αποδράσεις του Σαββατοκύριακου το 2019 και η χρονιά θα χαρακτηριστεί από πιο προσωποποιημένες διακοπές συμπυκνωμένες σε μικρότερα χρονικά πλαίσια.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.