«Η γυναίκα μου κάνει εμετό ανεξέλεγκτα»: Βρήκε ποντίκι στο ρύζι που αγόρασε από Lidl (φωτό)

«Η γυναίκα μου κάνει εμετό ανεξέλεγκτα»: Βρήκε ποντίκι στο ρύζι που αγόρασε από Lidl (φωτό)

Μια φωτογραφία με ένα… μαγειρεμένο ποντίκι κάνει τον γύρο των social media προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ένας καταναλωτής αισθάνεται… αναγούλα στην τοποθεσία «νεκρό ποντίκι στο ρύζι μου»! Η φωτογραφία κάνει τον γύρο του κόσμου και οι «φωνές» καταδίκης των υγειονομικών ελέγχων είναι εκκωφαντικές.

Ο λόγος για τον Richard Leech, ο οποίος ανήρτησε δύο φωτογραφίες στο Twitter. Η μία δείχνει την συσκευασία γνωστής μάρκας από ρύζι που χρειάζεται μόνο να μπει στον φούρνο μικροκυμάτων.

Η δεύτερη φωτογραφία… σοκ. Είναι το «μετά» και δείχνει το ρύζι μαγειρεμένο, αλλά μαζί με αυτό ένα ποντίκι!

Ο χρήστης του Twitter αναφέρει πως το σπίτι του μυρίζει… μαγειρεμένο ποντίκι και πως τα αποτελέσματα ήταν… καθοριστικά για την σύζυγό του.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

«Γεια σας @LidlUK αναρωτιέμαι μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε πώς αυτό το ποντίκι βρέθηκε μέσα στο πακέτο με το ρύζι; Τώρα το σπίτι μου βρωμάει μαγειρεμένο ποντίκι και η σύζυγός μου κάνει εμετό ανεξέλεγκτα».

Hi @LidlUK I wonder if you could let me know how this mouse got into my packet of rice? Now my house stinks of cooked mouse and my wife is uncontrollable vomiting.

Όπως είναι λογικό, επικράτησε ένας μικρός πανικός με τους χρήστες του Twitter να κατακεραυνώνουν την γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, από την οποία ο καταναλωτής καταγγέλλει πως αγόρασε το ρύζι.

Υπήρξαν και κάποιοι που κατηγόρησαν τον άνδρα λέγοντας πως θα έπρεπε να ξεσπάσει την οργή του στην εταιρεία και όχι στο ποντίκι… μαγειρεύοντάς το! «Θα πάρει εβδομάδες για να επανέλθει» έγραψαν χαρακτηριστικά.

Η αλυσίδα Lidl, πάντως, απολογήθηκε σημειώνοντας: «Δεν είναι ποτέ πρόθεσή μας για κάποιον πελάτη να είναι δυσαρεστημένος για οποιοδήποτε λόγο και λυπούμαστε πολύ που είδαμε πως το συγκεκριμένο προϊόν δεν παρουσίασε τα υψηλά στάνταρ που τόσο εμείς όσο και οι πελάτες μας περιμένουμε.

Κατόπιν επικοινωνίας με τον καταναλωτή, το ζήτημα μεταφέρθηκε άμεσα στην ομάδα ποιοτικού ελέγχου, η οποία μέσω της έρευνας με τον προμηθευτή, κατάφεραν να αναγνωρίσουν το ξένο στοιχείο ως μούχλα. Παρόλο που είναι πολύ σπάνιο, αυτό μπορεί να συμβεί ως αποτέλεσμα μιας πολύ μικρής τρύπας στην συσκευασία.

Συνεργαζόμαστε μόνο με αξιόπιστους και διαπιστευμένους προμηθευτές που κάνουν εξονυχιστικούς ελέγχους για να επαληθεύσουν την ποιότητα των προϊόντων.

Συνεπώς είμαστε πολύ απογοητευμένοι που τα αναμενόμενα υψηλά στάνταρ μας δεν επαληθεύτηκαν σε αυτή την περίπτωσης και συνεχίζουμε την επικοινωνίας μας με τον καταναλωτή για το ζήτημα».

https://twitter.com/richardleech90/status/1054431660794695682

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: itv.com

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.