Απώλεια βάρους: Οι 10 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να «κάψεις» περισσότερες θερμίδες

Άσε το μπέργκερ... και ξεκίνα!

Απώλεια βάρους: Οι 10 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να «κάψεις» περισσότερες θερμίδες

Το καλοκαιράκι είναι εδώ, και αρκετοί είναι εκείνοι οι οποίοι ακόμη και τώρα αποφάσισαν να ξεκινήσουν γυμναστική προκειμένου να μπουν σε φόρμα.

Ωστόσο, αυτό που θα πρέπει να φροντίσουν είναι να μην πηγαίνει χαμένος ο κόπος τους επιλέγοντας δραστηριότητες που θα τους δώσουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Όταν δε ο στόχος είναι η απώλεια των περιττών κιλών, επιλέγοντας τις κατάλληλες μορφές γυμναστικής θα καταφέρετε να δημιουργήσετε το πολυπόθητο «ενεργειακό έλλειμμα» που χρειάζεται για να δείτε τον δείκτη της ζυγαριάς σας να πέφτει κάθε μέρα και πιο πολύ.

Δείτε μερικές από τις καλύτερες δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να κάψετε θερμίδες τόσο την ώρα που γυμνάζεστε αλλά και αρκετές ώρες μετά, αφού θα κρατήσουν «ξύπνιο» τον μεταβολισμό σας μέσα στην ημέρα:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

1. Σχοινάκι: 667-990 θερμίδες/ώρα (περίπου 120 άλματα το λεπτό)
2. Τρέξιμο σε ανηφόρα/σκάλα: 639-946 θερμίδες/ώρα
3. Κικ μπόξινγκ: 582-864 θερμίδες/ώρα
4. Τρέξιμο: 566-839 θερμίδες/ώρα (με ταχύτητα περίπου 2,5 μέτρα/δευτερόλεπτο)
5. Στατικό ποδήλατο: 498-738 θερμίδες/ώρα (με γρήγορο ρυθμό)
6. Κωπηλατικό μηχάνημα: 481-713 θερμίδες/ώρα (με γρήγορο ρυθμό)
7. Σκάλες: 452-670 θερμίδες/ώρα (περίπου 77 βήματα/λεπτό)
8. Ασκήσεις με βάρη: 341-504 θερμίδες/ώρα
9. Ελλειπτικό: 341-504 θερμίδες/ώρα (με γρήγορο ρυθμό και αντίσταση)
10. Power yoga: 226-335 θερμίδες/ώρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.