Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Εντυπωσιακή ανακάλυψη: H NASA βρήκε νερό στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού

Σε μια εντυπωσιακή παρατήρηση προχώρησαν οι αστρονόμοι της NASA μελετώντας πιο προσεκτικά τις φωτογραφίες που τράβηξε στο φεγγάρι η ινδική αποστολή Chandrayaan-1 πριν από περίπου δέκα χρόνια.

Σύμφωνα με την τελευταία ανακάλυψη στους δύο πόλους της Σελήνης υπάρχουν διασκορπισμένες περιοχές με πάγο.

Όπως εξήγησαν οι ειδικοί, οι περιοχές στις οποίες εντοπίστηκε ο πάγος βρίσκονται στο τμήμα της Σελήνης που βρίσκεται στη σκιά προστατευμένο από τη θερμότητα του Ηλίου.

Ο περισσότερος πάγος εντοπίστηκε στο νότιο πόλο γύρω από κρατήρες που έχουν πάρει το όνομά τους από ερευνητές όπως οι Haworth, Shoemaker, Sverdrup and Shackleton.

Μετρήσεις έδειξαν ότι ο πάγος είχε την τάση να σχηματίζεται σε περιοχές στις οποίες η θερμοκρασία της επιφάνειας δεν ανεβαίνει πάνω από τους -136 βαθμούς Κελσίου.

Η θερμοκρασία, πάντως, δεν είναι το μοναδικό στοιχείο για την παρουσία πάγου καθώς οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το εύρημα αυτό εντοπίστηκε μόνο στο 3,5% της σκοτεινής πλευράς του φεγγαριού.

«Αυτές οι “αποθήκες” πάγου θα μπορούσαν να αποτελέσουν πηγή νερού για μελλοντικές εξερευνήσεις της Σελήνης» υποστηρίζουν οι ειδικοί.